clearshift logo

יבוא בגדים מאיטליה

יבוא בגדים מאיטליה

נשים וגברים אוהבים מאד לרכוש בגדים כדי שהנראות שלהם תהיה תואמת לצווי האופנה העכשוויים. אחת המגמות שנראות בשנים האחרונות היא הרצון של הציבור לרכוש בגדים מיובאים מחו"ל וזאת כדי לבדל את המראה שלהם. הרצון שלהם הוא ללבוש בגדים שאינם ישראליים כפי שלובשים רבים אחרים ובדרך זו לייחד את האופנתיות שלהם.

איטליה היא אחת מבירות האופנה בחו"ל ולכן הקניינים של חברות שעוסקות באופציה של יבוא בגדים מאיטליה, טסים אליה מעת לעת כדי לבחור את הקולקציות לחורף או לקיץ הבאים. קיימת חשיבות רבה של תכנון היקפי היבוא מראש כיוון שהיצרנים אמורים לתפור את הביגוד הרלוונטי בכמויות, במידות ובצבעים הנדרשים ולספק זאת לישראל בזמן. זאת כדי שהמחסנים, החנויות ואתרי האינטרנט יהיו מלאים בסחורה במסגרת ההיערכות לקראת העונה הבאה. אנחנו בקליירשיפט החברה היחידה שמוזילה את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים על יבוא בגדים מאיטליה.

היערכות פיננסית ליבוא בגדי אופנה מאיטליה

פריטי אופנה על פי הטרנדים העכשוויים הם יקרים ולכן מי שעוסק ביבוא בגדים מאיטליה מכין הזמנה התואמת את צפי המכירות בעונה הקרובה וזאת בהסתמך על דוחות המכירה בשנים קודמות של מוצרים דומים.
בסיום הכנת ההזמנה המורכבת מאלפי פריטים, יודע הקניין הראשי העוסק באופן כללי בתחום יבוא בגדים מהו הערך הכספי של ההזמנה ובהתאם לכך על החברה להעביר כספים בתשלום אחד או בכמה תשלומים וזאת על פי ההסכם המסחרי בין שני הגופים העסקיים.

תהליך העברת הכספים לספק עבור יבוא בגדים מאיטליה

לאור העובדה שמדובר בסכומים כספיים גבוהים, המטרה של היבואן היא למצוא דרכים מוזלות להעברת הכספים. לכן הוא מעדיף לבצע את העברת כספים בהעברה מקומית ולא בסוויפט ולזה יש מספר יתרונות:

  1. אפשר להעביר בדרך זו כל סכום נדרש תוך פרק זמן קצר.
  2. היבואן מעביר לחברה הפיננסית את הכספים בשקלים ולכן אין צורך לפתוח חשבון מט"ח.
  3. החברה הפיננסית מעבירה את הכספים לספק מעבר לים במטבע הנהוג בארצו, יורו באיטליה או כל מטבע אחר אם מדובר ביבוא מוצרים ממדינה אחרת.
  4. לכל העברה יש עמלה קבועה בשיעור % 0.25 בתוספת מע"מ. מעבר לכך אין עמלות נוספות ולכן כבר מתחילת הדרך יודע מנהל הכספים בחברה ליבוא בגדים מאיטליה מה יהיה סך העלויות הסופי של משלוח זה, ולכן הוא נערך לכך בהיבט הכספי.
  5. מדובר בהליך קל, זול ומהיר שאינו כרוך במילוי אין ספור טפסים, הליך בירוקרטי או כל הליך מסועף אחר.
  6. מעבר לכך אין להליך זה גם דמי פתיחה ואין דמי הרשמה וניהול חשבון.

היערכות לקראת יבוא בגדים מאיטליה

התחשיבים הכספיים עבור יבוא בגדים מאיטליה הם מורכבים וכוללים עלויות ישירות ועלויות עקיפות כמו לדוגמה:

  • התשלום לספק האיטלקי בהתאם להסכמים המסחריים בין העסקים.
  • מיסוי היבוא לפי הוראות המכס.
  • הוצאות שינוע בים, באוויר וביבשה.
  • עלויות אחסון במרלוג.
  • תשלומי עמלות והעברות כספיות.

המטרה של כל עסק היא לצמצם את ההוצאות האלו כדי שלאחר המכירה נתח ההכנסות והרווחים יהיה גדול ככל האפשר, ולכן רבים מהיבואנים עוברים לעבודה שוטפת של היבוא באמצעות העברה מקומית של חברה פיננסית שמתמחה בנישה זו ויש לה כבר רזומה עשיר.

החדשנות כבר כאן

יבוא בגדים מאיטליה הוא תחום מבוקש בישראל, אך הוא יכול להיות גם יקר, איטליה נחשבת למדינה יצרנית בגדים מובילה, אך עלויות הייצור והשינוע גבוהות.

בעלי עסקים רבים מחפשים דרכים להוזיל את עלויות היבוא מאיטליה. אחת הדרכים היעילות ביותר היא להיעזר בשירותי יבוא מקצועיים. חברות יבוא מנוסות יכולות לסייע בבחירת הספקים הנכונים, בהתמקחות על מחירים ובניהול התהליך כולו.

התועלת הכלכלית של שירותי יבוא מקצועיים היא משמעותית, חברות יבוא יכולות לחסוך לבעלי העסקים בין 10% ל-20% מהעלויות הכרוכות ביבוא.

בנוסף לתועלת הכלכלית, שירותי יבוא מקצועיים יכולים גם לסייע לבעלי העסקים להימנע מטעויות נפוצות בתחום. חברות יבוא מנוסים מכירים את חוקי המכס והיבוא, ויכולים לסייע לבעלי העסקים לעמוד בהם.

יבוא בגדים מאיטליה עושים עם קלירשיפט

קלירשיפט מתמחה במתן שירותי העברות כספים ומט"ח ליבואני בגדים מאיטליה.
אנחנו מוזילים את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים וגם החברה היחידה בעולם המבצעת את כל המרות הכספים שלה בשער היציג הרשמי.
אז אם אתם מעוניינים ביבוא בגדים מאיטליה אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים שלנו בקלירשיפט!

מוזמנים לקרוא עוד על סוגי יבוא שלנו:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות