clearshift logo

עמיל מכס יבוא אישי

יבוא אישי אינו עניין של מה בכך ולכן יש לבצע מהלך זה באמצעות עמיל מכס יבוא אישי. מדובר באדם בעל ידע רב בכל תהליכי הייבוא לישראל, כולל ההתנהלות מול המכס.

שירות של עמיל מכס יבוא אישי

חוקי ונהלי המכס הם מורכבים ואף סבוכים ולכן קיימת חשיבות רבה להתייעץ עם עמיל מכס יבוא אישי לפני כל פעולה הקשורה בייבוא של מוצרים שונים מחו"ל. המטרה היא לדעת מתחילת הדרך מהן העלויות וזאת כדי שלא יהיו הפתעות בעת הגעת הציוד ארצה. יש מקרים רבים שבהם המכס מעכב ציוד שהגיע ממדינות שונות ומבקש מהלקוח אישורים מיוחדים כמו אישור יבואן, או שעל פי הסיווג יש דרישה לתשלום כספים שלא תוכננו מראש.

לאור זאת עמיל מכס יבוא אישי בודק את הנתונים מראש ובהתאם להמלצה המקצועית שלו, הלקוח מבצע מהלך זה, או לחלופין מחליט שהעסקה אינה כדאית לאור המיסוי הגבוה.

תשלומים עבור יבוא אישי

כאשר הלקוח הישראלי מחליט לבצע את העסקה יש שני שלבים הכרוכים בתשלומים. בשלב הראשון הוא מעביר לספק בחו"ל את העלות של הסחורה כמו רכב או ציוד ספציפי הדרוש לו. בשלב שני לאחר שהפריטים מגיעים ארצה באמצעות שילוח ימי או שילוח אווירי, עמיל מכס יבוא אישי משחרר את המוצרים מהמכס, לאחר ביצוע התשלום הנדרש אשר תואם לעלות מסלול היבוא שתוכנן מראש.

העברת תשלומים עבור עמיל מכס יבוא אישי

כל ההתנהלות מול הספק בחו"ל מתבצעת באמצעות עמיל מכס יבוא אישי ולכן כאשר יש לשלם, מעבירה חברת קלירשיפט את הסכום הכספי הנדרש באמצעות המרה והעברה מקומית על פי המטבע בארץ המוצא שממנה יישלח היבוא. זה קורה במטבעות כמו לירה שטרלינג, יורו או כל מטבע בין לאומי אחר.

סכום ההעברה בפועל נקבע על פי השער היציג של המטבע הספציפי שנקבע על ידי בנק ישראל ביום ההעברה. בנוסף לערך המוצר, ישלם הלקוח גם עמלה קבועה בסך % 0.25 בתוספת מע"מ. בדרך זו כל עסקה של יבוא היא חסכונית משמעותית מול השיטה שהייתה נהוגה בעבר על ידי הבנקים שבאמצעותה גבה הבנק סכומי כסף משמעותיים, עבור שירותי המרה והעברה של מט"ח לגורמים שונים מעבר לים.

אם אתם מעוניינים לבצע עסקאות מול גורמים בחו"ל, הדרך הנכונה היא המרה מקומית באמצעות נציגי clearshift. השאירו את פרטיכם ואחד המומחים שלנו ישמח להעניק לכם הסברים מקצועיים על השיטה החדשה והחסכונית.

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות