clearshift logo

יבוא מוצרים מחו"ל

יבואנים רבים בישראל מייבאים מוצרים שונים ממדינות רבות בעולם, היבוא ארצה מגיע מכל היבשות וכולל פריטים בתחומים רבים כמו מזון, תעשייה, תרופות, ריהוט ומבחר עצום של פריטים אחרים.

אופן ההתנהלות בתהליכי יבוא מוצרים מחו"ל

כל יבואן אשר מבצע יבוא מוצרים מחו"ל, מזמין על פי הצורך שלו וצפי המכירות, את המוצרים הנחוצים לו על פי תחום העיסוק של החברה שלו. בהתאם להסכמים המסחריים בין היבואן ליצרן בחו"ל, נקבעת שיטת העבודה ביניהם. יש מקרים שבהם היבואן משלם מראש עבור כל הסחורה וזאת טרם תחילת הייצור. יש הסכמים אחרים שבהם היבואן מעביר את התשלום בשלב מאוחר יותר.

אופן העברת תשלומים לספק

בעבר הלקוחות הישראליים אשר עוסקים בתחום של יבוא מוצרים מחו"ל המירו שקלים לדולרים, יורו או לכל מטבע אחר וכך ביצעו העברה דרך הבנק לספק בחו"ל. היום באמצעות שיטת ההעברות החדשנית שלנו, מתבצעת המרה מקומית בלבד. זאת כיוון שיש לנו חשבונות בנק ווירטואליים בכל מדינה. אנחנו מקבלים מכל יבואן את פרטי חשבון הבנק של הספק שלו, באיזה מטבע הוא עובד ומהו הסכום הכספי שיש להעביר לו.

בהתאם לכך היבואן הישראלי מעביר לחשבון הבנק שלנו בשקלים בישראל, את הסכום הנדרש ולאחר מכן מתבצעת ההעברה המקומית שלנו לספק בסכום זהה. כל התהליך מתבצע בשקיפות מלאה ועל פי השער היציג הרשמי של בנק ישראל. הלקוח שלנו יודע מראש כי יש לכך הוצאה נלוות שהיא עמלה אחת. מעבר לכך אין הפתעות נוספות, אין חיובים נוספים והקביעה של העמלה היא מוחלטת.

החיסכון העצום בניהול היבוא מוצרים מחו"ל

בעבר כל יבואן שילם סכומים עצומים אשר נלוו לתהליך היבוא. הם שילמו ריביות, כמה סוגים של עמלות וגם המרות של הסכומים ממט"ח או בשקלים שהיה ברשותם בחשבונות מט"ח אחרים והיו צריכים להמיר אותם, כיוון שזה לא היה מטבע זהה.

הפעילות בשיטה החדשה מקלה מאד על היבואנים ובכל תיק של יבוא הם מעבירים לנו הנחיות מדויקות. חלק מהלקוחות לנו עובדים עם ספקים רבים בכל העולם ולכן בכל תיק יבוא הפעילות היא שונה, כך אנו מעבירים כספים בסין, ביפן, בבריטניה, בארה"ב, אוסטרליה ובמדינות נוספות כאשר לכל אחת מהם יש מטבע אחר שנמצא בשימוש שוטף.

יבוא מוצרים מחו"ל עושים רק עם קליירשיפט

העבודה של היבואנים בשיטת התשלום החדשה של קלירשיפט, עושה להם סדר באופן ההתנהלות שלהם מול הספקים שלהם ברחבי הגלובוס וחיסכון עצום. דברו אתנו בנושא יבוא מוצרים מחו"ל ונשמח לצרף גם אתכם.

מוזמנים לקרוא עוד נושאים בתחום היבוא שלנו:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות