clearshift logo
FAQ Background Image

שאלות נפוצות

החשבון שלי
ביצוע פעולות
שירות הלקוחות
בטחונות

כיצד ניתן לעדכן פרטים אישיים?

נא לפנות לsupport@clearshiftinc.com לעדכון פרטים אישיים. ייתכן כי נצטרך מסמכים לאישור השינויים.

היכן ניתן לקבל מידע אודות הפעילות בחשבון עבור הנה"ח?

מידע זה מופיע בפורטל הלקוחות תחת transactions-> orders/ reports

כיצד ניתן לדעת מה היתרה הנוכחית בחשבון שלי ב Clearshift?

המידע מופיע בפורטל הלקוחות תחת transactions-> reports

כיצד אני מקבל מידע עבור הגשת FBAR (לאזרחי ארה"ב)?

המידע מופיע בפורטל הלקוחות תחת transactions-> reports. בנוסף, אנו שולחים את המידע באופן יזום בתחילת כל שנה אזרחית.

האם יש דמי שירות עבור אחזקת חשבון אצלכם?

לא. התשלום היחיד הוא העמלה שלנו הידועה מראש ונגזרת מכל פעולה שתתבצע דרכנו.

האם אתם מספקים חשבונית עבור העמלה?

בוודאי, חשבונית על העמלה תצורף לסיכום הפעולה שנשלח אליך בסיום הפעולה.

יש לי חשבון עסקי. מה העמלה שלי?

העמלה שלך היא 0.5% כולל מע"מ. קיימת עמלת מינימום.

במידה והחשבון מגיע להיקף שנתי של 400 אלף דולר ומעלה, העמלה שלך תהיה 0.25%+ מע"מ.

למידע נוסף אודות מבנה העמלות שלנו, לחצו כאן.

יש לי חשבון פרטי. מה העמלה שלי?

העמלה שלך היא 0.5% כולל מע"מ. קיימת עמלת מינימום.
למידע נוסף אודות מבנה העמלות לחצו כאן.

באיזה שער המרה אתם משתמשים?

אנו משתמשים בשער היציג הרשמי של בנק ישראל או ב Siren Benchmark - תלוי בסוג ההמרה.

יש ברשותי חשבון נדל"ן. אלו פעולות אוכל לבצע?

המשקיעים שלך יוכלו להעביר אלינו כספים לחשבון בנק מקומי, אנו נמיר אותם ונשלח אותם אל חשבון היעד לטובת ההשקעה. בנוסף, ניתן לבצע דרכנו חלוקת תשואות למשקיעים באופן פשוט ומהיר.

יש ברשותי חשבון עסקי. אלו פעולות אוכל לבצע?

ניתן לקבל כספים מלקוחות, להעביר כספים לספקים ונותני שירותים ולבצע המרות והעברות בין חשבונות הבנק של החברה.

יש ברשותי חשבון פרטי. אלו פעולות אוכל לבצע?

ניתן להמיר ולהעביר כספים בין חשבונות בנק פרטיים בבעלותך.

מהו שער רציף?

שער רציף הוא שער מסחר בין בנקאי בזמן אמת. שער זה מוצע ללקוחות שיש להם הוראת המרה קיימת ואינם רוצים לחכות עד ש-בנק ישראל/Siren יפרסמו את השער היומי.

על אילו סוגי הוראות ניתן לקבל שער רציף?

על כל הוראת המרה עם צמדי המטבעות הבאים:
ILS-USD
ILS-EUR
EUR-USD
שימו לב, קיימת הגבלה של 100K USD.

האם יש עמלה נוספת בעת בקשה לשער רציף?

כן. 0.1% + מע"מ ללקוחות עסקיים ו-0.1% כולל מע"מ ללקוחות לפרטיים בנוסף לעמלה הקיימת.

האם שער רציף תמיד זמין?

לא, קלירשיפט שומרת את הזכות להשבית את האפשרות לשער רציף. אולם, אם שער רציף כבר הוחל על הוראה, הוא יכובד ויוצא לפועל בהתאם.

כיצד הלקוח מבקש שער רציף עבור הזמנה חדשה?

בשלב זה, שער רציף זמין עבור הזמנות קיימות בלבד. ניתן לעשות זאת בעמוד ההזמנות בפורטל.

לא קיבלתי אישורים. האם יש עיכוב בביצוע ההוראה שלי?

ייתכן עיכוב בשליחת האישורים מסיבות טכניות. אין הדבר מצביע על עיכוב בביצוע ההוראה.

אלו אישורים אקבל במהלך הפעולה?

אנו מתחייבים לעדכן אותך לאורך כל התהליך. אנו נשלח לך אישור כאשר:

  • קיבלנו כספים עבורך וזיכינו את חשבונך ב Clearshift.
  • נוצרה עבורך הזמנה. במידה ואין לך הוראה עומדת ושלחת מחשבון בנק בבעלותך המוגדר אצלנו, הכספים יופיעו ביתרתך אצלנו עד לקבלת הוראה ממך.
  • שלחנו את הכספים אל חשבון היעד.

בנוסף, אנו נשלח לך סיכום פעולה הכולל חשבונית על העמלה שנגבתה.

מהן הסיבות האפשריות לעיכוב בשליחת כספים?

  • חגים בישראל או בחו"ל
  • סופי שבוע
  • ימים בהם לא מתפרסם שער המרה
  • ייתכן כי הפעולה מצריכה אישור ע"י הצוות המשפטי שלנו.
  • הפעולה הנוכחית שונה מאופי הפעילות שהגדרת אצלנו.

קיבלתי אישור שביצעתם את ההעברה. מתי הכסף יופיע בחשבון היעד?

הכספים יופיעו עד שני ימים בנקאיים לאחר שליחתם על ידינו.

כיצד ניתן לדעת כאשר הוצאתם את הכספים אל חשבון היעד?

אנו נשלח אליך אישור לאחר שליחת הכספים. הכספים בד"כ יופיעו יום בנקאי לאחר שליחתם על ידינו.

כמה זמן יקח עד שהכספים יתקבלו בחשבון היעד?

הכספים יופיעו בחשבון היעד תוך 2 ימים בנקאיים מביצוע ההמרה בפועל.

האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה קיימת?

ניתן לבצע שינויים בהזמנה עד 13:00 ביום ביצוע ההמרה (10:00 בבוקר בימי שישי). לאחר מכן, ביצענו עבורך את הפעולה ולא ניתן לבצע בה שינויים.

האם ניתן לבטל הזמנה קיימת?

ניתן לבטל הזמנה עד 13:00 ביום ביצוע ההמרה (10:00 בבוקר בימי שישי). לאחר מכן, ביצענו עבורך את הפעולה ולא ניתן לבטל אותה.

כמה זמן לוקח עד שאתם מאשרים כי קיבלתם כספים עבורי?

הדבר תלוי בסוג ההעברה שביצעת. ניתן לקבל מידע זה מהבנק שלך. כאשר אנו מזהים את הכספים, אנו נאשר לך כי הם הגיעו.

יש לי יתרה בסיום הפעולה- האם אקבל אותה חזרה?

במידה וקיימת יתרה בסיום הפעולה, היא תופיע ביתרתך ב Clearshift. נוכל להשיב אותה אליך בהתאם להוראה ממך.

כיצד ניתן לדעת את הסכום שעליי לשלוח אליכם לביצוע הפעולה המבוקשת?

אם יש לך הוראה עומדת, אנו נמיר את כל הסכום שהתקבל ונשלח אותו בניכוי העמלה אל חשבון היעד.

אם יש לך צורך בסכום מדויק בחשבון היעד, אנו ממליצים להכפיל את הסכום בשער הרציף הנוכחי ולהוסיף 2% על מנת לוודא את כיסוי הפעולה. במידה וקיימת יתרה בסיום הפעולה, היא תופיע ביתרתך בClearshift ונוכל לשלוח אותה אליך.

האם עליי להודיע ל Clearshift כאשר אני מבצע העברה?

אם יש לך הוראה עומדת, אין צורך להודיע לנו. עם קבלת הכספים אנו נפעל עפ"י מה שהגדרת אצלנו.

אם יש לך גישה לפורטל הלקוחות והכנסת הזמנה, אין צורך להודיע לנו על ביצוע העברה.

אם אין לך גישה לפורטל הלקוחות ואין לך הוראה עומדת, הכספים יופיעו ביתרתך אצלנו וימתינו להוראה ממך. אנו לא נזכה את יתרתך ב Clearshift אם הכספים נשלחו אלינו מצד ג'.

כיצד אתם יודעים לזהות כי הכספים שקיבלתם שייכים לי?

כאשר משתמשים בחשבון בנק וירטואלי, אנו יודעים כי כל הכספים שמגיעים לחשבון הבנק שייכים לך שכן פרטי החשבון ייעודיים לך.

כאשר שולחים לחשבון הבנק שלנו בישראל, אנו מזהים כי הכספים מיועדים לך מכיוון שהגדרת אצלנו מראש את חשבון הבנק שאתה שולח ממנו.

מהו חשבון בנק וירטואלי?

בהתאם לאופי הפעילות שלך אצלנו, ייתכן כי ננפיק עבורך חשבון בנק וירטואלי על שם חשבון הClearshift בארה"ב.

כיצד ניתן לשלוח כספים לטובת פעולה?

אנו תומכים בהעברות בנקאיות בלבד מחשבונות בנק ידועים ומאושרים מראש.

  • בארה"ב ובאירופה אנו ניצור עבורך חשבון בנק וירטואלי על שמך.
  • בישראל אנו נספק לך הוראות הפקדה אל חשבון הבנק של Clearshift.

שלחתי כספים. מה עכשיו?

אנו מתחייבים לעדכן אותך לאורך כל התהליך. אנו נשלח לך אישור כאשר:

  • קיבלנו כספים עבורך וזיכינו את חשבונך בClearshift.
  • נוצרה עבורך הזמנה. במידה ואין לך הוראה עומדת ושלחת מחשבון בנק בבעלותך המוגדר אצלנו, הכספים יופיעו ביתרתך אצלנו עד לקבלת הוראה ממך.
  • שלחנו את הכספים אל חשבון היעד.

בנוסף, אנו נשלח לך סיכום פעולה הכולל חשבונית על העמלה שנגבתה.

אלו פעולות ניתן לבצע בפורטל הלקוחות?

  • להכניס פעולות לביצוע
  • לאשר פעולות
  • לעדכן פרטים אישיים
  • להגדיר ולקשר חשבונות בנק חדשים לחשבון שלך בClearshift
  • לבדוק הסטוריית פעולות בחשבון
  • לצפות בחשבוניות
  • לבדוק סטאטוס הזמנות

כיצד ניתן לקבל גישה לפורטל הלקוחות?

אנו נשלח לך פרטי גישה לפורטל הלקוחות כאשר החשבון שלך יאושר ויהיה מוכן לשימוש ורק במידה שאופי הפעילות שלך מצריך שימוש בפורטל .

מה זו הוראה עומדת?

הוראה עומדת מאפשרת המרה ושליחה אוטומטית של כספים אל חשבון היעד שהגדרת אצלנו. כל שעליך לעשות זה לשלוח כספים עפ"י הוראות ההפקדה שקיבלת מאיתנו. מרגע קבלת הכספים עבורך, אנו נמיר אותם ונשלח אותם אל חשבון היעד שהוגדר מראש על ידך.

כיצד מבצעים פעולה?

ניתן לבצע פעולה בפורטל הלקוחות שלנו. במידה ויש לך הוראה עומדת, אנו ניצור הזמנה עבורך באופן אוטומטי כאשר נקבל כספים מחשבון המקור שהגדרת אצלנו.

באלו מטבעות אתם תומכים?

  • USD
  • EUR
  • ILS
  • GBP
  • AUD
  • CAD
  • CHF
  • JPY
  • PLN
  • CNY
  • SEK
  • BGN
  • RON
  • NZD
  • HUF
  • ZAR

לא מצאת את המטבע הרצוי? השאירו פרטים ואנו ניצור עמכם קשר.

האם ניתן לשלוח כספים מחשבון בנק שונה ממה שהגדרתי ב Clearshift?

ניתן אך יש להגדיר מראש את חשבון הבנק תחת חשבונך ב Clearshift.

יש ברשותי חשבון בנק אחר שארצה לעדכן תחת חשבוני ב Clearshift. כיצד עושים זאת?

נא לפנות ל support@clearshiftinc.com לעדכון חשבונות בנק. על מנת לאשר חשבון בנק חדש, נצטרך צילום צ'ק או אישור ניהול חשבון על מנת לאשר את חשבון הבנק.

בחשבונות עסקיים, ניתן להקים חשבונות בנק חדשים בפורטל הלקוחות.

איך יוצרים קשר עם שירות הלקוחות?

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל
support@clearshift.co.il
03-9155726
שעות פעילות:
ימי א': 09:00-16:00
ב'-ה': 09:00-18:00
ו': תמיכה במייל בלבד עד השעה 10:00 בבוקר.

כיצד ניתן להגיש תלונה רשמית?

כדי להגיש תלונה רשמית ל-Clearshift, אנא עבור לדף "צרו קשר" ומלא את פרטי ההתקשרות והתלונה שלך.
כאשר מתקבלת תלונה רשמית ביחס לפעולה מסוימת, נוציא דוא"ל אישור לצד המתלונן תוך 3 ימי עסקים. האישור יספק לגורם המתלונן את שם איש הקשר של מי שאחראי לטיפול בתלונה.
אנו נחקור את התלונה במהירות האפשרית, ובמקרה רלוונטי, הצד המתלונן יקבל עדכון שוטף בכתב על התקדמות החקירה תוך 15 ימי עסקים.
אנו ננסה לפתור את תלונתך תוך 30 ימי עסקים מרגע קבלת התלונה. אם לא ניתן לפתור את תלונתך תוך 30 ימי עסקים, אנו נודיע לצד המתלונן על מסגרת הזמן הצפויה לסיום החקירה.

בתוך 5 ימי עסקים מסיום חקירת התלונה, נוציא מכתב החלטה המפרט את תוצאות החקירה. מכתב זה יכלול, אם רלוונטי, את תנאי ההצעה שאנו מוכנים להציע לצורך יישוב התלונה.

אם הצד המתלונן אינו מרוצה מהטיפול בתלונה או שלא נוכל לפתור את התלונה בתוך פרק הזמן של 30 ימי עסקים, הצד המתלונן יקבל הודעה על זכותו להפנות את הנושא לרשות הרגולטורית המתאימה אשר משתנה בהתבסס על תחום השיפוט המעורב.

כיצד ניתן ליצור קשר מחוץ לשעות הפעילות?

מהם שעות הפעילות של שירות הלקוחות?

ימי א': 09:00-16:00

ב'-ה': 09:00-18:00

ו': תמיכה במייל בלבד עד השעה 10:00 בבוקר.

כיצד ניתן לדעת שהכסף שלי בטוח?

אנו מעמידים מספר ביטחונות מאוד חשובים ומשמעותיים:

  • כמדיניות , כל כספי הלקוחות של Clearshift מוחזקים בחשבונות בנק נפרדים וייעודיים. כספי הלקוחות מנותקים מחשבונות הבנק המנהלתיים של החברה על מנת למנוע כל סיכון ללקוחות.
  • Clearshift אינה עוסקת במסחר במט"ח ואינה מאפשרת כל ספקולציה בכספי הלקוחות. תהליך ההמרות והעברות הכספים מהלקוחות ואל הלקוחות מותנה בהעמדת סכום הכסף המלא מצד הלקוחות להמרה.
  • האם Clearshift מחזיקה ברישיון?

    • בישראל, קלירשיפט (ישראל) בע"מ מורשית מטעם משרד האוצר - רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון כנותן שירותים פיננסיים מוסדרים.
    • בארה"ב, קלירשיפט רשומה במשרד האוצר במאגר נותני שירותי מטבע ובעלת רישיון נותן שירותי מטבע מהמשרד לבנקאות וביטוח במדינת ניו ג'רסי. בנוסף אנו גם חברים באגודה הלאומית לנותני שירותי מטבע.
    • בשנת 2020, קיבלה Clearshift UAB רשיון באירופה כ-EMI תחת חוק ה-PSD2.
    רוצה לשמוע עוד
    לא מצאת פתרון שמתאים לך?

      אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:





      faq
      Last Name*
      Phone
      Email
      Your Question
      Business/Personal Account
      עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

      נגישות