clearshift logo

מחשבון המרה יורו לשקל

יבואנים ישראלים רבים מייבאים סחורות ממדינות שונות באירופה אשר בכולן המטבע המקומי הוא יורו בהתאם לפעילות של האיחוד האירופאי שקבע מטבע אחיד בכל המדינות ורובן הצטרפו למיזם זה.

תחשיבים של יבוא

עסקים ישראליים רבים מבצעים עסקאות ייבוא עם ספקים בכל רחבי אירופה. החשבוניות שהם מקבלים מראש או לאחר תהליך הייצור הוא במטבע האירופאי – יורו. לאחר קבלת החשבוניות, כל יבואן מבצע באמצעות מחשבון המרה יורו לשקל. כך הוא יודע מהי העלות של היצרן עבור כל אחד מהפריטים. לאחר שהוא מוודא שזה אכן המחיר שסוכם בהזמנה, הוא מתחיל את תהליך השילוח לישראל.

בשלב הראשון הוא בוחן באמצעות מחשבון המרה יורו לשקל מהו הסכום הכללי לתשלום. בתיאום אתנו הוא מקבל מידע על התשלום שעליו להעביר לנו עבור העמלה היחידה ובהתאם לכך הוא מעביר את מלוא הסכום לחשבון הבנק שלנו בשקלים. זוהי נוחות מקסימלית להעביר את העלויות במטבע הישראלי ללא כל צורך בהמרת השקל ליורו, דבר שכרוך בעלויות.

התנהלות מול הספק בחו"ל

עם קבלת הכספים מהיבואן הישראלי, אנחנו מעבירים לספק באירופה את מלוא ערך הסחורה ביורו מתוך חשבון בנק ווירטואלי שלנו באירופה כך שמדובר בהעברה מקומית אשר מחושבת על פי השער היציג הרשמי של בנק ישראל.

המרת מטבע יורו לשקל

יצואנים אשר אמורים לקבל כספים מהלקוחות שלהם באירופה, מבקשים מהם להעביר את סכום החשבונית לחשבון הווירטואלי שלנו שהוא ביורו. לאחר קבלת ההעברה המקומית, אנחנו מבצעים העברה ליצואן הישראלי בשקלים, מחשבון הבנק שלנו בישראל.

בדרך זו הכספים שמגיעים בשקלים מתאימים לתזרים המזומנים של לקוח זה, הוא אינו צריך לבדוק באמצעות מחשבון המרה יורו לשקל מהו הסכום שעליו להמיר בבנק, כיוון שמלוא הסכום נכנס בשקלים לחשבון הבנק של העסק.

התנהלות זו בדרך הזו הן עבור היבואנים והן עבור היצואנים, יוצרת דרך עבודה הרבה יותר קלה ובעיקר הרבה יותר זולה, כיוון שיש עמלה אחת בלבד ואין עלויות נלוות של כל הליך ההמרה המיותר.

אם אתם רוצים להצטרף לעסקים שחוסכים כסף בכל עסקה, דברו עם המומחים שלנו.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות