clearshift logo

גיוס כספים לעמותות

פתיחת חשבון בנק בחו

עמותות ישראליות עוסקות בתחומים הומניטריים רבים עבור רבדים שונים בחברה הישראלית. כל עמותה זקוקה למימון שוטף כדי שהיא תוכל לבצע את כל הפעילויות הנדרשות עבור פלח השוק שבו היא מטפלת.

אופציות של גיוס כספים לעמותות

קהילות יהודיות רבות וקרנות פילנתרופיות מבצעות בכל שנה העברות כספים לעמותות שונות בישראל אשר לדעתם של התורמים, העמותות הללו מבצעות עבודה חשובה ביותר למען הקהילה ולכן הם מחליטים לתרום לה סכומים קבועים או משתנים בכל שנה.

הדרך הנוחה ביותר לביצוע הפעולה הזו היא על ידי שימוש בחשבונות הווירטואליים של קלירשיפט שקיימים במדינות רבות על פי סוג המטבע הנהוג בכל מדינה. בדרך זו מתבצעת העברה בתוך חשבונות הבנק במדינה ואין צורך לבצע העברות לישראל אשר כרוכות בעלויות נלוות של המרות המט"ח ועמלות נוספות שהן גבוהות.

הצורך בכספים בעמותות בישראל

גיוס כספים לעמותות מתבצע לאורך כל השנה כיוון שללא מימון זה העמותות אינן מסוגלות לפעול ולעמוד ביעדים השונים על פי הפעילות ההומניטרית הספציפית של כל עמותה. גורמים עסקיים וקרנות פילנתרופיות מחליטים מדי שנה מה יהיה הסכום הכספי שהם ינתבו לטובת תרומות. ברוב המקרים הגורמים הפיננסים מבצעים גיוס כספים לעמותות ומזכירות כמה וכמה פעמים לתורמים כי הפעילות שלהם היא חשובה ביותר ולכן התמיכה בהם היא אקוטית.

כאשר גופים מסוימים משתכנעים לאור גיוס כספים לעמותות שמתבצע בישראל ואם הגוף התורם הוא מעבר לים, הוא מקבל מידע על החשבון הווירטואלי של קלירשיפט שקיים במטבע זה על פי הנהוג במדינה שלו וכך אפשר לקדם את התהליך. התורם מעביר את הכספים במטבע שלו, אין צורך שיבצע המרה. הוא מקבל מראש מידע מדויק על גובה העמלה היחידה שהוא ישלם בהמשך כך שאין מצבים של חיובים גבוהים ולא מתוכננים. התרם  מבצע העברה בינלאומית. בשיטה של קלירשיפט, התורם מבצע העברה מקומית. בנוסף, העמלה לא חלה על התורם. העמותה היא זו שמשלמת את העמלה.

קבלת כספים בחשבונות הבנק בישראל

לאחר קבלת הכספים במט"ח בחשבון הווירטואלי, אנשי קלירשפיט מעבירים את הסכום הכספי שהתקבל לחשבון הבנק של העמותה בש"ח בישראל וזאת בהתאם לשער הרשמי של בנק ישראל אשר נקבע בכל יום. בדרך זו כל התמיכה הכספית מתקבלת בישראל ואין מצבים שבהם חלק מהתרומה נשאר בבנק לאור עמלות גבוהות עבור כל התהליך. לכן זוהי האופציה היעילה ביותר לאחר גיוס כספים לעמותות.

אם יש לכם תורמים בחו"ל שמעוניינים להעביר לכם כספים, הדרך המומלצת היא לבצע זאת באמצעות אחד החשבונות הווירטואליים במטבע הפעיל במדינה זו, לאור קלות השימוש והחיסכון בעמלות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות