clearshift logo

יבוא מטורקיה לישראל

יבוא מוצרים מטורקיה לישראל

כיום לישראל יש שוק יבוא מאוד רחב ועומד על כמות גדולה של יבוא ממדינות שונות בעולם. אחת המדינות הפופולריות ממנה מתבצע יבוא של בגדים, טקסטיל, נעליים, רהיטים, מוצרי מזון, היא טורקיה אשר נמצאת לא רחוק מהמדינה שלנו. מגעי מסחר עם מדינת טורקיה מתנהלים מזה שנים רבות וניתן לראות את זה בהרבה מקומות בארץ ישראל.

מעבר להליך של יבוא ממדינה זרה לארץ ישראל של סחורה בסדרי גודל שונים, כל יבואן וותיק או חדש מחויב בהליכים כלכליים נוספים על מנת להשלים את ההליך באופן רשמי ומסודר מול הרשויות, כמו העברות רבות של כספים בין מדינות דרך חברות מבוקרות על ידי מדינה אשר עוסקת בהמרת כספים. אנחנו בקליירשיפט החברה היחידה שמוזילה את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים על יבוא מטורקיה לישראל.

מהי חברה להמרת כספים?

חברה או גוף פיננסי להמרת כספים היא חברה שמציעה שירותים של החלפת מטבעות חוץ או פנים בשערים שונים בהתאם לשער של בנק ישראל ועובדת תחת פיקוח ובקרה, ללא צורך בחשבון בנקאי.
ישנם גופים פיננסים  להמרת כספים אשר עובדים באופן מקוון, באמצעות אתר או אפליקציה, וישנם גופים אשר עובדים באופן ממשי, באמצעות סניפים או נקודות.

מהם היתרונות בחברה להמרת מטבע?

לארגון פיננסי להמרת כספים ישנם כמה יתרונות אך מומלץ לשים לב אליהם, כמו למשל:

1.שערי המרה של ארגון פיננסי מבוקר בדרך כלל יותר משתלם משאר המקומות בהם ניתן לבצע הליך המרה.

2.עמלות אשר תשלמו עבור הליך המרה נמוכות או אפסיות.

3.השירות אשר תקבלו יהיה מהיר ונוח ללא צורך בהמתנה מיותרת.

4.אמינות ובטחון זהו הבסיס להצלחה של כל ארגון פיננסי מבוקר ומקצועי בתחום.

5.שעות פעילות של גוף פיננסי גמישות ונוחות עבור כל לקוח אשר מעוניין בהליך המרה עבור היבוא.

הליך יבוא מוצרים מטורקיה לישראל

בכדי לעסוק ביבוא מוצרים מטורקיה על היבואן לעמוד בכמה סטנדרטים וקריטריונים מאוד חושבים ולעבוד באופן מסודר ומבוקר מול רשויות שונות ובעלי החנויות מחוץ לגבולות ישראל.

1.בשלב ראשון כמובן הוא למצוא את המוצרים הנכונים ואטרקטיביים אשר מעוניינים לייבא ארצה ולהשוות בין הספקים, ליצור אימם קשר ולנהל מולם הליך של מו"מ.

2.השלב השני הוא לבדוק את החוקים של היבוא אשר נדרשים בעת היבוא. מכיוון שישנו הסכם סחר חופשי בין ישראל לטורקיה אשר מבטל את המע"מ (17%) והמכס (0-12%) שעל מרבית המוצרים. אבל, לא כל המוצרים מעניקים הנחה, וחלק מהמוצרים דורשים אישור ממשרדי ממשלה שונים.

3.בשלב הבא הנכם חייבים ליצור קשר עם הספק ולבנות חוזה בין שני הצדדים. החוזה צריך לפרט את פרטי ההזמנה, כגון כמות, איכות, מחיר, תנאי תשלום, תנאי אספקה, אחריות ופתרון סכסוכים. החוזה צריך לכלול גם תעודת מקור.

4.השלב הרביעי הוא הסדרת הלוגיסטיקה והמשלוח של המוצרים אותם אתם מעוניינים לייבא ארצה. קיימות אפשרויות שונות להובלת המוצרים מטורקיה לישראל, כמו באוויר, בים, ביבשה או שילוב ביניהם והם תלויים בסוג, בגודל, במשקל, ערך ודחיפות המוצרים.

5.השלב החמישי והאחרון הוא שחרור של המשלוח שלכם מטורקיה מהמכס ותשלום המיסים והמכסים. כשהמוצרים מגיעים לישראל, עליהם לעבור את הביקורת והשחרור מהמכס.

יתרונות יבוא סחורה מטורקיה לישראל

ניתן לראות כמה מהיתרונות ביבוא של מוצרים מטורקיה לישראל, כמו:

1.האיכות הגבוהה של המוצרים בעיקר מוצרי ביגוד וטקסטיל, הנעלה וחומרי גלם שונים.

2.המרחק הקצר שיש בין שתי המדינות, מה שמאפשר למשלוח להגיע ארצה באופן מהיר יותר.

3.המחירים הנמוכים של רוב המוצרים ביחס למוצרים אירופאיים.

4.חלק מהמוצרים שייכים לחוק הסחר החופשי בין שתי המדינות ותהיו פטורים מתשלומי מס השונים על חלק מאוד גדול מהמוצרים ביבוא מטורקיה.

יבוא מוצרים מטורקיה לישראל עושים עם קלירשיפט

קלירשיפט מתמחה במתן שירותי העברות כספים ומט"ח ליבואני מוצרים מטורקיה לישראל.
אנחנו מוזילים את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים וגם החברה היחידה בעולם המבצעת את כל המרות הכספים שלה בשער היציג הרשמי.
אז אם אתם מעוניינים ביבוא מטורקיה אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים שלנו בקלירשיפט!

מוזמנים לקרוא עוד על סוגי יבוא שלנו:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות