clearshift logo

יבוא רהיטים מאיטליה

יבוא רהיטים מאיטליה

הישראלים אוהבים מאד לעצב את ביתם על פי הטרנדים העכשוויים ולכן יבואנים שעוסקים בנישה של יבוא רהיטים מאיטליה מספקים ללקוחות רבים את פריטי הריהוט המיוחדים המיוצרים במדינה זו.
אנחנו בקליירשיפט החברה היחידה שמוזילה את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים על יבוא רהיטים מאיטליה.

היצע של יבוא רהיטים מאיטליה

באולמות התצוגה רחבי הידיים אפשר לראות סוגים שונים של רהיטים, כמו ספות בגדלים שונים המיועדות לסלון, ארוכות, מעוגלות או קצרות. כמו כן כורסאות נוחות לישיבה הקיימות בגדלים ובעיצובים שונים ומותאמות לחדרי המגורים הגדולים. בנוסף לכך שולחנות סלון מרובעים או עגולים, שולחנות יפהפיים עבור פינת האוכל אשר נפתחים לאורך וכך הם מתאימים לאירוח של מוזמנים רבים.

יבוא רהיטים מאיטליה מתבצע ארצה כיוון שהעץ האיטלקי ידוע בטיבו המעולה ולכן מייצרים ממנו גם מיטות איכותיות עבור חדרי השינה וחדרי הילדים, ארונות בשלל גדלים בעלי דלתות פתיחה לצדדים, או לחלופין בעלי דלתות הזזה. שידות איפור וקונסולות מעוצבות בטעם משובח ובשלל גווני עץ, החל בצבעים בהירים כמו שקד, דרך צבע דובדבן ואגוז ועד שחור ייחודי.

תהליכי יבוא רהיטים מאיטליה

העלות של תהליכי היבוא השונים מאיטליה היא מהותית לקביעת המחיר לצרכן. זו הסיבה שהיבואן עושה כל שניתן כדי לחסוך בעלויות בדרכים שונים. בשלב הראשון הוא פונה לחברת עמילות המכס כדי לבחון את דרך השינוע האופטימלית ארצה עבור כל משלוח, על פי משקלו, הנפח שלו, זמן ההגעה בים או באוויר ועלויות של מיסוי ושל ההובלה כולה. לאחר קבלת מלוא הנתונים, הוא בוחר את דרך השינוע כדי שאפשר יהיה לקדם את תהליך הייצור.

השלב הבא הוא בחירה של אופן העברת הכספים, בעבר כל היבואנים של יבוא רהיטים מאיטליה ביצעו את ההעברות לספקים מחו"ל באמצעות סוויפט שהיא העברה בנקאית לספקים מעבר לים. אך כעת המגמה היא לבצע זאת באמצעות העברות מקומיות שהן זולות ומהירות מאד.

לאפשרות זו יש כמה יתרונות מהותיים ביותר:

1.מדובר בהעברות מקומיות שמתבצעות במדינה של הספק ובמטבע המקומי הנהוג במדינה זו. כך היצרנים האיטלקיים מקבלים זאת ביורו על פי ערך החשבונית בכל הזמנה.

2.היבואן הישראלי אינו אמור לפתוח חשבון בנק לפעילות במטבע חוץ, דבר שהוא יקר וכרוך גם בעמלות גבוהות.

3.את ההעברות הוא מעביר לחברה הפיננסית בשקלים על פי הערך הכספי של כל משלוח. דרך זו של התנהלות מקלה מאד על כל התהליך של יבוא רהיטים מאיטליה.

4.בשיטה זו ההעברה מתבצעת מהר מאד ולכן מקדמת את תהליך שינוע הסחורה המהיר לישראל.

5.העמלה בגין פעולת ההעברה הכספים המקומית ידועה מראש ואין בה תוספות או חיובים נוספים שלא נאמרו מראש ליבואן. כך הוא יודע מתחילת הדרך את כלל העלויות ויכול לקבל החלטה על הערך של כל מוצר ללקוח הקצה.

6.התעריף היומי של ההמרה הוא השער היומי שנקבע על ידי בנק ישראל כך שאין בתהליך ההמרה כל סטיה בערך הכספי של המטבע לכאן או לכאן.

היערכות כלכלית בענף יבוא רהיטים מאיטליה

יבוא רהיטים מאיטליה אינו עניין של מה בכך כיוון שהיבואן מזמין מוצרים רבים אשר כל אחד מהם הוא בעל ערך כספי גבוה של אלפי שקלים. לכן יש רצון שכל תהליך היבוא מוצרים מחו"ל יתבצע במהירות, ביעילות וללא כל דופי כדי שהצרכן ייהנה ממוצר שהוא בטיב מעולה.

כאשר מבצעים יבוא רהיטים מאיטליה מביאים בחשבון את עלויות ההמרה, השילוח, ההובלה הימית, האווירית והיבשתית. מכלול זה מוביל לתנאים האופטימליים עבור הלקוח וגם לשורת הרווח הנאה של היבואן.
כיוון שהמטרה העיקרית של החברה, היא להגיע לרווחים נאים בכל שנה.

יבוא רהיטים מאיטליה עושים עם קלירשיפט

קלירשיפט מתמחה במתן שירותי העברות כספים ומט"ח ליבואני רהיטים מאיטליה.
אנחנו מוזילים את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים וגם החברה היחידה בעולם המבצעת את כל המרות הכספים שלה בשער היציג הרשמי.
אז אם אתם מעוניינים ביבוא רהיטים מאיטליה אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים שלנו בקלירשיפט!

מוזמנים לקרוא עוד על סוגי יבוא שלנו:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות