clearshift logo

להמיר יורו לדולר

חברות רבות אשר עוסקות בהעברות כספיות בינלאומיות שילמו בעבר כספים רבים לבנקים השונים בישראל עבור פעולות של העברת כספים שעבורן היה צורך להמיר יורו לדולר. העלויות כללו שער לא אטרקטיבי בין המטבעות האלו וגם עמלות שונות.

עלויות של פעולות מטבע חוץ

העלויות הגבוהות של פעולות ההמרה העלו בעבר אופן משמעותי את סך העלויות שנלוו לתהליכי הייבוא והיצוא וכל הסכומים הכספיים האלו התווספו למחיר ששילם הצרכן על המוצר שהוא רכש. כאשר היה צורך להמיר יורו לדולר, אנשי הכספים לא ידעו אף פעם לחזות מראש מה תהיה העלות הסופית כיוון שההמרה לא בוצעה על פי השער היציג אלא על פי שער לא אטרקטיבי ובכל פעם נוספו לכך גם כמה סוגי עמלות. הסכום הסופי ששולם בעבר היה תמיד גבוה ולכן הפתיע מאד את היבואנים, היצואנים ואנשי עסקים רבים אחרים אשר במסגרת הפעילות העסקית שלהם העבירו כספים לחו"ל או קיבלו כספים מגורמים שונים מעבר לים.

שיטות חדשניות להעברת כספים

בכל חברה עושים בהווה כל שניתן כדי להפחית בעלויות מיותרות ולכן כאשר מנהלי החברה נחשפים כעת לשיטות החדשות שבהן חברת קלירשיפט מבצעת את ההמרות הנחוצות, הם מודעים לעלויות הנמוכות של העמלות באופציה עכשווית זו, רבים מהם החליטו לנסות אותה ולבצע המרת כספים למטרות שונות רק בדרך זו.

החברות העסקיות מבצעות בימים אלו אופציה של המרה כדי להמיר יורו לדולר עבור תשלומים שונים, באמצעות השירות הייחודי של קלירשיפט על פי התוואי החדש לנוחות מקסימלית של כל מי שעוסק בצרכים פיננסיים שונים.

בהליך העכשווי הפעולה הבאה מתבצעת על ידי clearshift מול הגורם בחו"ל, וכך הספק מקבל את הכספים מהבנק המקומי ובמטבע המקומי. העמלה עבור פעולה זו היא עמלה קבועה בשיעור המתחיל ב-% 0.25 בתוספת מע"מ. מעבר לכך אין הפתעות והסכום הוא קבוע וידוע מראש.

שימוש בחשבונות ווירטואליים

הקידמה והטכנולוגיה העכשווית מאפשרים לחברת קלירשיפט לפתוח חשבונות בנק ווירטואליים במדינות השונות ועל פי סוגי המטבע הנהוגים בכל מדינה. בדרך זו הם מסוגלים להעניק שירות מיטבי לכל נושא כספי הן בהעברתו לחו"ל והן בקבלת כספים לחשבון המקומי.

בזכות הפעולות הייחודיות הללו נוצר חיסכון כספי מאד משמעותי לכל עסק ומדובר בסכומים כספיים גבוהים ביותר בכל שנה, על פי היקף העסקאות של כל חברה.

אם זה מעניין אתכם, נשמח להעניק לכם מידע מקצועי מפורט. דברו אתנו ונשמח להבהיר לכם את כל הנתונים הקשורים למיזם המיוחד, כדי שתיהנו מהחיסכון.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות