clearshift logo

חישוב מטבע חוץ

חברות עסקיות בישראל מקיימות יחסי מסחר עם מדינות בכל רחבי העולם ולכן המסחר מתבצע בסוגים שונים של מטבעות זרים, החל במטבעות הפופולריים ביותר כמו דולרים ויורו ועד מטבעות שהשימוש בהם הוא מועט יחסית, כמו אלו במדינות דרום אמריקה.

תחשיבים של העברות בנקאיות

כדי לבצע העברות בנקאיות למטרות שונות כמו לדוגמה:

  1. לפעולות ייבוא עבור יבואנים
  2. לחברת סטארט אפ הפועלת בחו"ל.
  3. תמיכה בעמותות בחו"ל.
  4. רכישה של ציוד באתרי איקומורס.
  5. עבור רכישת נדל"ן באחת ממדינות העולם.
  6. לאוניברסיטה ספציפית עבור מימון הלימודים.
  7. לאנשים פרטיים כמו קרובי משפחה
  8. לגורמים עסקיים כמו לקוחות או ספקים.

לכל העברה כספית מסוג זה הלקוח שלנו הישראלי מבצע העברה כספית לחשבון הבנק של קלירשיפט בישראל בשקלים ואילו אנחנו מבצעים העברה מקומית לגורם בחו"ל במטבע חוץ.

השער היציג הרשמי של בנק ישראל

בסיס ההתנהלות הפיננסית בנושא העברות בנקאיות של ישראלים לגורמי חוץ ושל גורמי חוץ לישראלים, הוא השער היציג הרשמי שמפרסם בנק ישראל בכל יום. זוהי דרך קלילה מאד עבור כל מי שצריך להעביר כספים במט"ח וכל זאת ללא התנהלות מתישה מול הבנק, המרה, swift ועמלות גבוהות. פעולה זו אפשרית לביצוע בכל סוג של מטבע חוץ, החל במטבעות הנפוצים כמו דולר ויורו ועד מטבעות שהשימוש בהם הוא לעיתים רחוקות.

הגורם הישראלי נהנה מנוחות ומחיסכון מקסימלי, כיוון שהוא מבצע העברה מחשבון הבנק שלו לחשבון בנק של קלירשיפט בשקלים ולכן אינו צריך לבצע חישוב מטבע חוץ שהוא לעיתים סבוך. מעבר לכך בשיטה זו רמת העמלות היא 0.25 + מע"מ, וכך היא פחותה באופן משמעותי מהתעריף הבנקאי. הלקוח משלם עמלה אחת בלבד שהיא בסכום ידוע שנקבע מראש ומעבר לכך אין כל חיובים נוספים.

מדובר בשינוי מהותי מול ההתנהלות בעבר שבה החיובים של העמלות היו מאד גבוהים והלקוח לא ידעו מה יהיה סכום החיוב הכללי ולא אחת היו לו הפתעות, כיוון שהחיובים היו מאד גבוהים ולא פרופורציונליים להיקף העסקה.

ייבוא לישראל ויצוא מישראל

לאורך שנים רבות יבואנים ישראלים ביצעו חישוב מטבע חוץ ושילמו כספים רבים ומיותרים לבנקים בעת ההעברות השונות. אך כעת כשההעברות מתבצעות על ידי קלירשיפט ההבדלים לטובה בסך ההוצאות למטרות הללו, הן מאד משמעותיים.

גם היצואנים שילמו עלויות מיותרות ובתהליך המתקדם הם מקבלים כספים בשקלים עבור הסחורות שסופקו לחו"ל, זאת לאחר שהלקוחות בחו"ל שילמו בהעברות מקומיות.

בכלכלה העכשווית כל אדם וכל עסק מעוניינים לחסוך בהוצאות ולכן נשמח אם תדברו אתנו ותצטרפו לקבוצת הלקוחות האיכותיים שלנו שנהנים מהתנהלות פיננסית נכונה וחיסכון כספי רב בכל משלוח.

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות