clearshift logo

הקמת חברה בחו"ל

מהלך של הקמת חברה בחו"ל דורש מומחיות רבה כיוון שהוא כרוך במהלכים שונים ורק מי שעוסק בכך, יש לו את המיומנות לפעול מול הגורמים הרלוונטיים מעבר לים.

תשלומים לגורמים ממשלתיים בחו"ל

חברות ישראליות רבות מבקשות להרחיב את הפעילות העסקית שלהן ולכן הם מעוניינות להקים חברות שבסיסן הוא במדינות שונות. לכל אחת מהמדינות מעבר לים, יש את החוקים שלה, את דפוסי ההתנהלות ואת הדרך לבצע הקמת חברות.

לאור זאת עורכי הדין הישראלים פועלים מול כל אחת מהרשויות הממשלתיות הללו כדי לקדם את תהליכי ההקמה של החברות. ברוב המקרים הדבר מתבצע בסיוע של עורך דין מקומי שמכין את כל המסמכים הרלוונטיים כמו תקנון החברה, רישום דירקטורים ועוד.

התהליך כולל גם אישור שמה של החברה החדשה, תשלום של אגרות ונושאים נוספים שהם ספציפיים לכל מדינה.

מעקב אחר פתיחת חברה בחו"ל

לאחר העברת כל הניירת, עורכי הדין עוקבים אחר תהליך הרישום עד קבלת התעודה המקורית של רשם החברות ברשות ממשלתית זו. אם יש עיכובים בדרך עקב צורך בבדיקה או במסמכים נוספים, הם דואגים לבצע את מלוא ההשלמה, כדי לקדם את ההליך הנדרש של פתיחת חברה בחו"ל.

שיטת העברת הכספים למטרה זו

לצורך הקמת חברה בחו"ל יש עלויות נלוות. הסכומים משתנים ממדינה למדינה ועורך הדין שמבצע את כל ההליך, מיידע את המנהלים של החברה החדשה, מהו גובה הכספים שיש להעביר ומלוא המידע לגבי מקבל הכספים.

בשלב זה קלירשיפט נכנסים לתמונה כדי לבצע את ההעברה בפועל. הלקוח מעביר לחשבון הבנק שלנו את הסכום שנקבע בשקלים. בהתאם למטבע הנהוג במדינה שבה אמורים להקים את החברה, אנו מעבירים סכום זה במט"ח לגורם הרלוונטי מתוך חשבון בנק ווירטואלי שלנו שקיים במדינה זו וזאת בהתאם לשער הרשמי של בנק ישראל. בנוסף לכך הלקוח יודע מראש מה יהיה גובה העמלה ונתון זה אינו משתנה.

אם אתם מעוניינים להקים חברה בחו"ל, אנחנו נשמח לסייע לכם בכל נושא העברת הכספים לכל מדינה בעולם, כדי להפחית את העלויות באופן משמעותי ביותר בזכות שיטת העבודה יוצאת הדופן שלנו.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות