clearshift logo

מחשבון המרה לירה שטרלינג לשקל

עסקי יבוא ויצוא של ישראל עם אנגליה הם עניין יום יומי. הרבה מאד משלוחים נשלחים מישראל לבריטניה בדרך הים ובדרך האוויר וכך גם בכיוון ההפוך.

קשרים עסקיים עם אנגליה

בכל עסקה הן של ייבוא והן של ייצוא יש צורך להשתמש באופציה של מחשבון המרה לירה שטרלינג לשקל וזאת כדי להבין על אילו סכומים מדובר ואם התחשיב תואם את העלויות שעליהן סוכם בהזמנות הרכש.

כאשר מבצעים מחשבון המרה לירה שטרלינג לשקל מבינים בקלות את השווי. אם מדובר בעסקת ייבוא העסק הישראלי מעביר לחשבון הבנק שלנו בישראל את הסכום של החשבונית בתוספת העמלה היחידה שאנחנו גובים. תחשיב זה מתבצע על פי מחשבון המרה לירה שטרלינג לשקל ובהתאם לשער היציג הרשמי של בנק ישראל שפורסם ביום זה.

לאחר שאנו מקבלים את הכספים, אנחנו מעבירים מהחשבון הווירטואלי שלנו באנגליה, העברה מקומית בלירה שטרלינג לחשבון הבנק של הספק הבריטי. הוא מקבל את מלוא הכספים ולכן יכול להמשיך בתהליך של השילוח לישראל.

המרת מטבע לירה שטרלינג לשקל

יצואנים ישראל שולחים לאנגליה סחורות רבות כמו מזון ישראלי, פרחים, פירות וירקות ומוצרים רבים נוספים. בהתאם לסיכום עם הלקוח שלהם בבריטניה הוא אמור להעביר את הכספים עבור המוצרים שהזמין. כדי ליצור נוחות מקסימלית וחיסכון כספי, לקוח זה מעביר את הכספים לחשבון הבנק הווירטואלי שלנו באנגליה. לאחר מכן על פי מחשבון המרה לירה שטרלינג לשקל, אנו מעבירים את הסכום בשקלים לחשבון הבנק של היצואן בארץ.

בדרך קלילה זו אין צורך שהכספים יועברו לחשבון מטבע חוץ שלו ולאחר מכן לבצע המרה לשקלים דבר שכרוך בעמלות גבוהות ומיותרות. בדרך חדשנית וייחודית זו היצואן משלם עמלה אחת בלבד ומעבר לכך אין הוצאות נלוות, אין דרישות מפתיעות ובתום הפעולה המהירה הזו, ממשיכים בנושאים הלוגיסטיים בלבד.

המרה מקומית דרך חשבון ווירטואלי על פי השער היציג הרשמי של בנק ישראל היא השיטה הזולה ביותר עבור יבואנים ויצואנים ישראלים. אתם מוזמנים להשאיר כאן את הפרטים שלכם ונשמח לשוחח אתכם ולצרף אתכם למיזם המתקדם לחיסכון בעלויות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות