clearshift logo

תוכנה לניהול ספקים

יבואנים שמנהלים תיקי יבוא רבים, כיוון שהפעילות היא כלל עולמית נעזרים באופציה של תוכנה לניהול ספקים, אשר מסייעת להם לעשות סדר במהלכים הללו.

ייבוא ממדינות רבות

קשרי הייבוא של חברות יבוא ישראליות הם במקרים רבים חובקי עולם. היבואנים מזמינים חומרי בנייה מסין, ריהוט מאיטליה, יינות מצרפת, ביגוד מוויטנאם ואין ספור אופציות נוספות. מדובר באופרציה מורכבת כיוון שיש תיאומים רבים מול הספקים אשר קשורים לאופן ביצוע העבודה ולאיכותה, לעלויות לתשלומים ולתיאומים בנושא השילוח הימי, או האווירי וזאת בהתאם לפרמטרים רבים.

ניהול הספקים השונים

כדי לעבוד בצורה נוחה מול כל אחד מהספקים ולא לעשות טעויות שעלולות להיות יקרות מבחינה פיננסית, חייבים לעבוד באופן מסודר ועקבי. לכן כאשר עובדים באמצעות תוכנה לניהול ספקים, עובדים על כל תיק יבוא באופן נפרד ומבצעים בכל אחד את כל הפעולות הנדרשות על פי הסדר המובנה שמנוהל על ידי התוכנה. בדרך זו לא שוכחים לבצע אף פעולה על פי סדר הפעולות שנקבע כדי לקבוע את כל המעטפת הנדרשת.

איש היבוא מבצע צעד אחר צעד באופן מושלם, מוודא דברים עם הספק בכל אחד מהנושאים הנדרשים ואינו ממשיך בתהליך עד שכל אחד מהצעדים הוא מושלם לחלוטין. הדרך הזו יוצרת רוגע ושקט נפשי בכל הנהלת החברה, כיוון שברור ללא כל ספק שכל אחד מהסעיפים הנדרשים נבדקו ובוצעו כיאות.

העברת כספים לספקים בחו"ל

כאשר איש הייבוא הגיע לשלב בתהליך שיש להעביר כספים לספק, הוא פועל על פי פירוט התשלום אשר מופיע בדף הרלוונטי של תוכנה לניהול ספקים. בשלב ראשון הוא מעביר לנו את העלות בשקלים של הסחורה שנקבעה מול הספק, לחשבון הבנק שלנו בישראל. בשלב השני, אנחנו מבצעים העברה מקומית של התשלום הנדרש לספק במדינה שבה הוא פועל ועל פי המטבע שבו עובדים במדינה זו. כל התהליך קורה בשקיפות מלאה והלקוח הישראלי שלנו יודע בכל נקודת זמן, מה קורה ומתי הספק בחו"ל יקבל את התשלום שעליו סוכם.

לתהליך זה יש עמלה אחת בלבד והשער שנקבע הוא על פי השער היציג הרשמי של בנק ישראל שנקבע ביום זה על פי הפרסום הרשמי.

אם גם אתם מעוניינים לחסוך סכומי כסף ניכרים בכל אחד מתיקי הייבוא, אתם מוזמנים להשאיר כאן את הפרטים שלכם. נציג מקצועי של חברת קלירשיפט ישוחח אתכם בהקדם ויסביר לכם את כל התהליך הייחודי באופן מפורט, כדי שתצטרפו ללקוחות המרוצים שלנו.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות