clearshift logo

פתיחת חשבון בנק וירטואלי

פתיחת חשבון בנק בחו

אנו מבצעים פתיחת חשבון בנק וירטואלי במדינות שונות ובסוגים שונים של המטבעות וזאת כדי לחסוך ללקוחות שלנו את העלויות הנלוות של הליך הייבוא, היצוא וכל פעולה הכרוכה בתשלום לגורם מסוים שממוקם מעבר לים.

תשלומים באמצעות חשבונות בנק וירטואליים

המטרה שלנו היא לא להמיר מטבעות שונים מ- ₪  למטבע זר וממטבע זר לשקלים אלא לבצע המרה באופן מקומי ולאחר מכן העברה. לכן אנו מבצעים פתיחת חשבון בנק וירטואלי במדינות שונות כמו לדוגמה:

חשבון בנק בניו יורק שמתנהל בדולר אמריקאי.

חשבון בנק בפריז שמתנהל ביורו.

חשבון בנק בטוקיו שמתנהל בין יפני.

חשבון בנק בסידני שמתנהל בדולר אוסטרלי וכו'.

אנחנו מגבים את עצמנו לכל צורך כיוון שהישראלים עובדים, מייבאים ומייצאים עם גורמים שונים בכל העולם. לכן ביצענו פתיחת חשבון בנק וירטואלי בכל מקום נדרש וממנו אנחנו מנתבים את הכספים עבור הספקים של כל אחד מהלקוחות שלנו.

הספקים קיבלו בעבר כספים שהתקבלו דרך חשבון הבנק הישראלי ואילו כעת הם מקבלים זאת באופן ישיר מתוך חשבונות הבנק יוצאי הדופן שפתחנו. מבחינת הספק זה היינו הך, אך מבחינת הגורם הישראלי, זהו חיסכון כספי משמעותי ביותר.

העברת כספים לכל מדינה בעולם

התחשיב שלנו לגבי כל העברה שיש לבצע, מתבצע על פי השער היציג הרשמי של בנק ישראל שפורסם ביום זה. בנוסף לכך משלם הלקוח עמלה אחת שערכה הכספי נקבע מראש. מעבר לכך אין לו הפתעות נוספות והמחיר שעליו סוכם בתחילת הדרך, יהיה גם התשלום בפועל. הלקוח מקבל דיווחים ועדכונים שוטפים על העשייה היום יומית בנושא זה, אם לא הועבר הכסף, מתי הוא יועבר ואם הועבר כבר לספק.

זאת לעומת מקרים בעבר שמתחילתו של הליך הייבוא, היבואן שילם כספים לגורמים השונים כולל עמלות וריביות שונות ועד סוף המהלך הוא לא יכול היה לדעת, מהו הסכום הסופי שיעלה לו כל תיק ייבוא. אין מדובר בסכומים זניחים, אלא בסכומים מהותיים.

המרת מט"ח לכל מטרה

עבור יבואנים ויצואנים רבים נושא המטרת מט"ח היה עקב אכילס שלהם ולא אחת הם היו המומים מהחיובים הגבוהים.

עמלה אחת בלבד ושער יציג

אם גם אתם רוצים ליהנות מהעובדה שהעלויות השוטפות שלכם יהיו נמוכות כיוון שיהיו על פי השער היציג הרשמי, יכללו עמלה אחת בלבד שהיא ידועה מראש, אתם מוזמנים להצטרף לחוג הלקוחות המרוצים שלנו.

העבירו לנו את הצורך שלכם לענייני יבוא, ייצוא, העברת כספים לחברה קשורה ואנו נטפל בכך. למידע נוסף צרו איתנו קשר

מוזמנים לקרוא בנוסף:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות