clearshift logo

עמלת המרת מט"ח

פתיחת חשבון בנק בחו

כל בעל עסק, חברה או ארגון אשר עוסק בתחום הייבוא והיצוא מחויב להמיר את המטבע המקומי למטבע חוץ על מנת להשלים את פעולת השכר או רכישה בין החברה לבין השוכר אשר נמצא במדינה זרה.

את הליך ההמרה של מט"ח עושים במקום המיועד ומפוקח ונעשה על ידי פקיד. כאשר ממירים מט"ח, באופן אוטומטי נגבית עמלת המרת מט"ח לפי שער חליפין הנקבע לאותו היום על ידי גוף מורשה המכתיב את השער על פי פרמטרים השונים והמשתנים ולאחר איסוף מידע רלוונטי לאותו יום המסחר.

היכן מתבצעת המרת מט"ח?

בתקופה המודרנית של היום שוק המט"ח הוא הגדול בעולם בו מתבצע מסחר ברמה היום יומית. כיום  ניתן למצוא מגוון רחב של גופי מסחר במט"ח אשר עוסקים בתחום ההמרה, אך לא כולם הם מפוקחים ולרוב גם תמצאו עמלות בגובה משתנה, מה שעלול מאוד להשפיע עליכם ועל עמלת המרת מט"ח. בחברת קלירשיפט שהוא גוף פיננסי מפוקח תמצאו צוות מקצועי אשר יבצע עבורכם המרת מט"ח בשער היציג הרשמי של בנק ישראל.

למי מתאים השירות?

שירותי מט"ח ניתנים למגוון רחב מאוד של לקוחות ועסקים אשר זקוקים להמרה של מטבע מקומי למטבע חוץ ולהפך, ביניהם חברות ומוסדות בסדרי גודל שונים, בעלי עסקים קטנים וגדולים, בנקים, משקיעים ויזמים, אנשים פרטיים אשר מעוניינים לטוס למדינה אחרת ועוד.

למה לפנות למומחים בנושא עמלת המרת מט"ח?

ישנם כמה יתרונות מאוד בולטים בפניה לאנשי מקצוע במיוחד כשמדובר בכסף שלכם. על מנת שהכסף שלכם יגיע לידיים הנכונות, אתם חייבים להעביר אותו בדרך הבטוחה ביותר. ולפני שאתם מעבירים אותו אתם חייבים להמיר אותו אצל גופים פיננסיים מפוקחים שהם מוסמכים ובעלי רישיון לעסוק במט"ח.

קלירשיפט הינה גוף פיננסי מפוקח ופועל באופן אמין אשר יבצע עבורכם את פעולת ההמרה בצורה היעילה ביותר ויחסוך לכם זמן וכסף על ידי עמלת המרת מט"ח בשער היציג הרשמי של בנק ישראל.

איך בוחרים גוף פיננסי אמין?

בכל עסקה אשר שתרצו לבצע, הכסף שלכם הוא הפקטור החשוב ביותר. אתם חייבים שהכסף שלכם יופקד במקום הבטוח ויומר באופן בטוח ואמין. כמו בכל עסק אחר אתם בודקים המלצות וביקורות, כך זה נכון גם בעבור הענף הפיננסי הזה. בנוסף לאמינות של הלקוחות ושל העסק שנות ניסיון וותק הוא בעל משמעות רבה.

בחברת קלירשיפט מתחייבים להוגנות ושקיפות מלאה. בשירות אצלנו לא תמצאו הפתעות בעמלת המרת מט"ח והחברה שלנו מאפשרת לך העברות כספים ומט"ח באופן בטוח ויעיל.

אם אתם מעוניינים במידע נוסף על האפשרויות הייחודיות שלנו, השאירו את פרטיכם ואחד הנציגים שלנו ישוחח אתכם בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

  1. יצוא מטענים
  2. יבוא סחורות
  3. מחשבון מט"ח
  4. סחר חוץ
  5. חדר עסקאות
  6. שליחת כסף לחו"ל
רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות