clearshift logo

שליחת כסף לחו"ל

כאשר יש צורך לבצע שליחת כסף לחו"ל למטרות שונות ולכל מדינה בעולם, כל לקוח בוחן כמה דרכים כדי לבצע מהלך זה באופן יעיל ומבוקר.

שיטות חדשניות של העברת כספים

כסף הוא נושא רגיש ובמיוחד כשמדובר בסכומים גדולים שיש להעביר לגורמים שונים. כל אדם רוצה לדעת שההוראה שלו בנושא שליחת כסף לחו"ל מתבצעת כראוי ובמלוא תשומת הלב וכל הסכום הכספי יגיע ליעדו.

לכן יש לבצע פעולה מסוג זה באמצעות גורם פיננסי מקצועי ואמין אשר מבצע פעולות מסוג זה בשגרה תוך שמירה על השער היציג בהתאם לשער היומי שנקבע על ידי בנק ישראל לסוג זה של מטבע.

העלויות הנלוות לנושא העברת כספים

בנושאים שונים של העברות כספים ופעולות המרת מט"ח, נוצר לא אחת מצב שהלקוח מחויב בסכומי כסף נוספים עבור עמלות שונות. ככל שהסכום הכספי הוא גבוה, כך גובהן של העמלות הוא משמעותי יותר. היתרון הגדול אצלינו הוא שאין הפתעות, הלקוח יודע מראש את גובהה של העמלה, תמיד מדובר בעמלה נמוכה וכך הוא יודע מראש באילו עלויות נלוות הוא יחויב.

מדובר בעמלה שאינן משפיעה על הסכום הכללי באופן משמעותי ולכן מדובר בהוצאות הגיוניות וגם הוגנות. הלקוח מוסיף סכום זה להוצאות הכלליות של רכישת הסחורה, עלויות ייצוא או כל מהלך עסקי אחר והדברים מתבצעים על פי הדברים הללו וללא כל שינוי.

כלים לניהול פיננסי

הניהול הפיננסי הוא פאן חשוב ביותר כאשר הוא מנוהל באופן מסודר תוך הפעלת מערך שליטה ובקרה. בדרך זו הלקוח נמצא בעניינים, יודע על מועד הביצוע של כל מהלך ומסנכרן את הפעולות שלו מול הלקוח שלו בהתאם לכך. גם הלקוח מרוצה שהתשלומים מגיעים אליו בזמן שנקבע ומדובר בהליך מסודר ומתואם מתחילתו ועד סופו.

הדרך המוצלחת ביותר לנושא שליחת כסף לחו"ל היא באמצעות השירות היעיל והאיכותי של קלירשיפט, אשר מגובה באישור של משרד האוצר בישראל, באירופה ובארה"ב. אנו נשמח לסייע לכם בכל פעולה אשר קשורה בניתוב כספים לכל מקום בעולם ובכל סוג של מטבע חוץ באופן הוגן ובטוח.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות