clearshift logo

יבוא נעליים מחו"ל

יבוא נעליים מחול

נישת הנעליים היא נישה מאוד רגישה ומיוחדת בקרב המון צרכנים ברחבי העולם כולו. אנשים מאוד אוהבים נעליים במיוחד כאשר מדובר בסגנון ייחודי ומיוחד, בנעליים איכותיות ועם סטייל מסוים, בנעליים אורטופדיות לבעלי מגבלות מסוימת, ובנעליים לילדים ולתינוקות.

נעליים הם פריט בעל חשיבות גבוהה לא רק בגלל המראה או העיצוב שלהן, נעליים הם כלי הגנה עבור הרגליים שלנו אשר מגנים עלינו מפני חום, קור, רטיבות ושומרים על חום גוף תקין.
לכן גם יבוא נעליים מאוד פופולרי בקרב יבואנים רבים.

יבוא נעליים מחו"ל הוא הליך בעל מורכבות הכולל בתוכו הליכי יבוא מאוד מסודרים אשר כל היבואנים חייבים לעמוד בהם. כיום יבוא נעליים מתבצע כמעט מכל מדינה בעולם אשר עומדת בהסדרי סחר בין המדינות כמו סין, טורקיה, מדינות אירופה, אסיה, מזרח ועוד. אנחנו בקליירשיפט החברה היחידה שמוזילה את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים על יבוא נעליים מחו"ל.

הליך יבוא נעליים לארץ ישראל

תחום הנעלה הוא מאוד רחב הכולל בתוכו מגוון גדול מאוד של דגמים, מידות, טקסטורות, שיטת תפירה ושיטת ייצור, וחומרי גלם, לכן ישנו צורך בהליך מקדים לפני הליך היבוא של נעליים לארץ.

1.בתחילת הדרך עליכם לערוך סקר כללי וגם מעמיק ככל הניתן עבור המוצרים אותם הנכם מעוניינים לייבא. עליכם לדעת איזה סוג חומר אתם צריכים, סגנון עיצוב, צבעים, עבור איזו אוכלוסייה אתם מעוניינים לייבא נעליים, טווח גילאים.

2.עליכם לערוך רשימת ספקים או יצרנים איתם תרצו לנהל מו"מ, לבדוק איזה מוצרים הם מספקים ומהי האיכות של המוצרים. מוניטין של הספק וטווח פעילות, אמינות וזמינות עבור כמויות שונות של נעליים.

3.בשלב הבא עליכם ליצור קשר עם הספקים והיצרנים המובחרים בהם אתם מעוניינים ולהתחיל לנהל מגעים מסחריים ולניהול הליך מו"מ. לאחר בירורים ומסכנות שני הצדדים חייבים לחתום על חוזה המצהיר את הכוונותיכם המסחריים, מפרט טכני של המוצרים, דו"ח של בקרת איכות, כמות נעליים ומידות, רשימת דגמים ואישורים רלוונטיים נוספים.

4.בשלב של לאחר סגירת הזמנה, עליכם לפנות לגורם פיננסי מפוקח אשר עוסק בהמרת מטבע על מנת להשלים את הליך הרכישה מול הספק שלכם בחו"ל. ללא המרת מטבע אינכם תוכלו לסיים את הליך הרכישה מה שיוביל לעיקובים מיותרים של המשלוח.

5.לאחר ביצוע העברת מט"ח המשלוח שלכם ישלח ויגיע ארצה. לאחר הגעת המשלוח שלכם ארצה, עליכם לשחרר את המשלוח שלכם מהמכס לאחר סדרת בדיקות על ידי המכס לטובת שחרור המשלוח. בעת השחרור עליכם לשלם את המס שצוין על ידי הרשות.

איך ניתן לבחור איזה דגמי נעליים לייבא?

תחום הנעליים הוא מאוד מגוון ועשיר בזכות הטכנולוגיה המתקדמת בעולם הייצור. כיום מפעלים רבים מייצרים נעליים בטקסטורות שונות, עיצובים מרהיבים, שימוש בצבעים, מה שמאפשר ליבואנים לבחור נעליים בהתאם לצורך של הלקוחות והבקשה.

בכדי להיות מעודכנים במה שהולך ומקובל בתחום האופנה, ניתן לעיין במגזינים רבים, לגלוש ברשתות חברתיות, לקרוא אתרים של בלוגרים נחשבים, לבקר באתרי אינטרנט ודפים אישיים של מעצבים מובילים בעולם ועוד דרכים יצירתיות אחרות. בזכות הכלים האינטרנטיים, אתם יכולים לדעת בקלות במה מקובל יותר בעולם ההנעלה, ומה פחות וכך לבחור את הדגמים הכי נחשקים והכי מקובלים בעולם האופנה.

מהם היתרונות ביבוא של נעליים?

הנישה של ההנעלה היא נישה מאוד מיוחדת ומגוונת אשר מדברת לכלל האוכלוסייה, מהקטן ביותר ועד לאדם המבוגר ביותר. אתם יכולים לבחור לעצמכם את הנישה המדברת ביותר אליכם כמו תינוקות, ילדים, ערב, אורתופדיה, ריקוד ולבחור את הדגמים היפים ביותר והנוחים ביותר או לייבא סוגים מאוד ספציפיים של נעליים מכל מקום בעולם.

יבוא נעליים מחו"ל עושים עם קלירשיפט

קלירשיפט מתמחה במתן שירותי העברות כספים ומט"ח ליבואני נעליים מארצות שונות כמו: סין, איטליה, טורקיה, ארה"ב וכו'.
אנחנו מוזילים את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים וגם החברה היחידה בעולם המבצעת את כל המרות הכספים שלה בשער היציג הרשמי.
אז אם אתם מעוניינים ביבוא נעליים מחו"ל צרו איתנו קשר עוד היום!

מוזמנים לקרוא עוד על סוגי יבוא שלנו:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות