clearshift logo

שחרור מהמכס יבוא אישי

ישראלים רבים בוחרים לבצע יבוא אישי עבור פריטים שונים במקום להזמין אותם באמצעות היבואנים הרשמיים של החברה בישראל.

שחרור מהמכס יבוא אישי של רכבים

הליך זה נפוץ ביבוא של רכבים כיוון שיש לקוחות שמעוניינים להזמין דגם ספציפי שהיבואן הרשמי של מפעל רכב זה, אינו מייבא אותו ארצה. או לחלופין אם מדובר בדגם משופר הכולל אקססוריז מיוחדים וההעדפה היא להזמין זאת ישירות מהמפעל בחו"ל וזאת כדי לצמצם עלויות כספיות נלוות.

יבוא אישי של ציוד

מעבר לכך ישראלים מזמינים ישירות אצל גורמים שונים מעבר לים ציוד שהם זקוקים לו והם מעדיפים להזמין אותו ישירות כיוון שמדובר בפריט שהוא יוצא דופן.

לפני ביצוע פעולת היבוא יש לדעת מראש את מלוא העלויות ואת הסיווג של הפריטים הספציפיים האלו על פי החלטות המכס. לעיתים לצורך שחרור מהמכס יבוא אישי יידרש הלקוח לתת הצהרות כמו העובדה שהוא יבואן, גם אם מדובר בפריט בודד וגם לשלם סכומים גבוהים לאור החלטה כזו או אחרת של הנהלת המכס.

העלויות האלו עלולות ליצור חוסר כדאיות במהלך זה ולכן יש לבדוק זאת באופן מעמיק מכל ההיבטים לפני שמבצעים את ההזמנה בפועל.

העברת תשלומים עבור יבוא אישי

בשלב הראשון של העסקה הלקוח מעוניין להעביר כספים לחו"ל עבור רכישת המוצר. הדרך הנוחה ביותר היא להשתמש בשירותים של חברת קלירשיפט למטרה זו. החברה מבצעת המרה והעברה מקומית של הכספים על פי עלות המוצר. להעברה זו שמתבצעת במטבע המקומי כמו יורו או דולרים, באמצעות חשבונות הבנק הווירטואליים מתווספת עמלה קבועה וידועה מראש שהיא % 0.25  בתוספת מע"מ.

ההמרה מתבצעת על פי השער היציג שנקבע על ידי בנק ישראל בכל יום ומעבר לכך אין ללקוח עלויות נוספות או הפתעות של עמלות לא צפויות.

תשלום עבור שחרור מהמכס יבוא אישי

שחרור מהמכס יבוא אישי מצריך העברת תשלומים לשלטונות המכס בהתאם לדרישת התשלום שלהם לאחר שנציגי המכס בדקו את הציוד שהגיע לישראל. הדרך הנוחה ביותר היא לבצע העברה באמצעות קלירשיפט אשר מבצעים העברה בשקלים לגורמים הרלוונטיים. רק לאחר ביצוע מלוא התשלום, הלקוח יכול לתאם את קבלת הפריטים שהזמין מחו"ל.

אם אתם מתכננים יבוא הכרוך בעלויות של יבוא אישי מחו"ל, הדרך הנוחה ביותר היא באמצעות השיטה החדשה של חברת clearshift. השאירו את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח להעניק לכם את כל המעטפת עבור שירותי יבוא ומכס.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות