clearshift logo

יבוא מוצרי אלקטרוניקה

יבוא מוצרי אלקטרוניקה

יבוא בין מדינות בעולם זהו תחום מורכב מאלמנטים שונים הכפופים לחוקים של אותן המדינות אליהם מייבאים מוצרים שונים או מהן. כך גם יבוא מוצרי אלקטרוניקה. התחום של היבוא מתחלק לקטגוריות יבוא שונות וכאשר רוצים לייבא לארץ מוצרים חייבים לעמוד בקריטריונים של היבוא בהתאם לחוק של מדינת ישראל.

יבוא מוצרי אלקטרוניקה לארץ מחייב בביצוע של הליכים שונים. ישנן חוקים שונים ותקנות שמגבילים את היבוא של חלק מהמוצרים אלקטרוניים, או מחייבים את המייבאים לשלם מכס או מס קנייה בהתאם לגובה הנקבע מראש על ידי גופים ממשלתיים שונים. אנחנו בקליירשיפט החברה היחידה שמוזילה את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים על יבוא מוצרי אלקטרוניקה.

מהו יבוא?

יבוא זהו ההליך בוא מייבאים מוצרים שונים לארץ ישראל ולשוק המקומי. סחורה המיובאת לישראל מחו"ל עוברת בדיקה על ידי מנהל המכס ברשות המיסים וכל סחורה מייבאת חייבת לעבור הליך של שחרור מהמכס.

סוגי יבוא

בענף היבוא קיימים שני סוגי יבוא:
יבוא אישי שזהו יבוא אישי של מוצרים שונים המייבאים ארצה מחוץ לארץ, והמוצרים המייבאים הם לשימוש אישי בלבד.
ויבוא מסחרי, זהו יבוא של הסחורה ושירותים הנקנים ונמכרים למטרות עסקיות בסדרי גודל שונים.

מי רשאי לייבא מוצרי אלקטרוניקה לישראל?

כל אדם המתגורר בארץ ישראל רשאי לייבא מוצרי אלקטרוניקה שונים לארץ בהתאם לחוק משרד הכלכלה והתעשייה. תקנון משרד התעשייה והכלכלה קובע שאף שכל אחד יכול לייבא מוצרי אלקטרוניקה מחו"ל לארץ, לשם יבוא של מוצרים מסוימים חייבים לקבל מהיבואן אישור יבוא ורישיון יבוא.

איזה מוצרי אלקטרוניקה מותר לייבא?

יבוא מוצרי אלקטרוניקה הוא תחום מעניין ודינמי, שדורש התעדכנות תכופה בחוקים ובתקנות מכיוון שכל הזמן מיוצרים מוצרים חדשים בטכניקות חדשות, והמוצרים החדשים מחויבים בבדיקות בטיחות שונות על מנת שהשימוש של הצרכן במוצר יהיה בטוח. ניתן לייבא מגוון רחב של מוצרים אלקטרוניים כמו: טלפונים ניידים, רמקולים ניידים, קונסולות, מקרנים, מחשבים, משחקים לילדים, משחקים למבוגרים, ממירים, מוצרים אלקטרוניים לתינוקות והרשימה היא ארוכה.

הליך יבוא של מוצרים אלקטרוניים

מוצרים אלקטרוניים אשר מיובאים לארץ מחויבים לעמוד בדרישות התקן הרשמיות של מכון התקנים הישראלי. בראש ובראשונה עליכם לוודא כי המוצר המיובא בטוח לשימוש.
מומלץ קודם לבדוק את הדרישות החוקיות והתקניות שחלות על המוצר אותו מעוניינים לייבא או מגוון של מוצרים. ישנם מוצרים שדורשים רישיון, אישורים ספציפיים, בדיקות של המוצר או עמידה בתקן מטעם רשויות ממשלתיות. כאשר המוצר עומד בכל הקריטריונים של היבוא, הנכם רשאים ליבוא אותו ארצה.

לאחר שבחרתם איזה מוצר הנכם עומדים לייבא או מגוון של מוצרים, בחרו את שיטת השילוח הנוחה או המתאימה ביותר לצרכים שלכם. הנכם יכולים לבצע שילוח ימי או אווירי כאשר לכל אחת מהשיטות ישנם את היתרונות משלו.
בשלב הסופי של היבוא הנכם תהיו חייבים לשחרר את הסחורה שלכם מהמכס על ידי תשלום של עמלות אשר מחויבים לשלם. על מנת להקל על עצמכם בהליך של תשלומים שונים, מומלץ לפנות לאנשי מקצוע העוסקים בהמרת כספים והעברת כספים באופן בטוח וקל.

מה מותר לייבא לישראל מלבד למוצרי אלקטרוניקה?

מלבד למוצרי אלקטרוניקה מותר ליבוא כמעט כל דבר שרק תרצו חוץ מפריטים אסורים ומסוכנים. מותר לייבא למשל:
1.מוצרי תקשורת.
2.מוצרי חשמל ואלקטרוניקה.
3.כלי עבודה תעשייתיים וביתיים.
4.מוצרי תינוקות וילדים.
5.ביגוד והנעלה.
6.כלי בית ורהיטים.
7.חלקי חילוף לרכב.
8.תכשירים ומוצרים רפואיים.
9.יבוא של צמחים.
10.יבוא של מוצרים בעלי תו תקן.
11.תכשיטים ופרטי אופנה.
מוצרי היגיינה ותכשירי טיפוח ועוד מגוון רחב של מוצרים.
אם הנכם בתחילת דרכם כיבואנים או אתם יבואנים וותיקים אשר מחפשים להתרחב ברמה העסקית, מומלץ שתפנו לאנשי מקצוע המתאימים לבירורים נוספים.

יבוא מוצרי אלקטרוניקה עושים עם קלירשיפט

קלירשיפט מתמחה במתן שירותי העברות כספים ומט"ח ליבואני מוצרי אלקטרוניקה מארצות שונות כמו: סין, איטליה, טורקיה, ארה"ב וכו'.
אנחנו מוזילים את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים וגם החברה היחידה בעולם המבצעת את כל המרות הכספים שלה בשער היציג הרשמי.
אז אם אתם מעוניינים ביבוא מוצרי אלקטרוניקה מחו"ל צרו איתנו קשר עוד היום!

מוזמנים לקרוא עוד על סוגי יבוא שלנו:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות