clearshift logo

מיסי יבוא סחר חוץ

עד לא מכבר יבואנים שהתחילו הליך של ייבוא מסוים, לא ידעו מה תהיה השורה התחתונה של כלל העלויות בתוך כל מהלך היבוא. אך כאשר הם התחילו לבצע זאת דרכנו, הדברים הרבה יותר ברורים ושקופים.

תשלומי מס שיש לשלם עבור היבוא

חוקי העלויות הנלוות ליבוא של פריטים מכל מדינה בעולם כוללים כמה רבדים. קיימים סוגי מס על פי סוג המוצר, סיווג המכס שלו ותשלום מכס על פי תחשיב שהוא אחוזים מעלות הסחורה שמגיעה ארצה ופרמטרים נקודתיים נוספים על פי קריטריונים שקבע המכס בהתאם להסכמי הסחר על מרכיב המכס.

בנוסף על מיסי יבוא עקיף על היבוא, יש מוצרים שיש עליהם פטור ממכס ומוצרים אחרים שיש לשלם עבורם מס קניה בעת שחרור הסחורה מהנמל וזאת בתוספת מע"מ. לחלופין קיים גם מס קצוב אשר נקבע על פי יחידת המידה וללא קשר לערכה של הסחורה שהגיע ארצה באוויר או בים.

לעיתים יש עלויות נוספות שלא תוכננו מראש כמו הוספת תוויות על פי דרישת המכס, עיכובים לאור בדיקות שונות של מכון התקנים ועוד.

אופן התשלום של מיסי יבוא סחר חוץ

אנו מסייעים ללקוחות שלנו בנושא המרה באופן מקומי של העברת מט"ח לספקים שלהם בחו"ל עבור הייצור של המוצרים שלהם וגם עבור מיסי יבוא סחר חוץ של תשלומים שונים שיש להעביר למכס בנמל הימי או האווירי בחו"ל. כאשר אנו מבצעים הליך כספי זה ההתנהלות כוללת המרה באופן מקומי והעברה ללקוח. אנו מחשבים את העלויות והלקוח משלם לנו את העלויות הללו בשקלים.

אם מדובר בעסקה מול ספק בבריטניה, נעביר לו את העלויות הנלוות הנדרשות בפאונדים, אם מדובר בספרד ההעברה תתבצע ביורו באמצעות החשבון הווירטואלי שלנו וכו' . בדרך זו הלקוח אינו צריך לבצע בעצמו המרה שיש לה עלויות נלוות. כאשר מדובר במשלוח גדול של פריטים שערכו הכספי הוא גבוה, גם התשלום לרשויות במדינה זו יהיה גבוה.

החיסכון הכספי הוא אדיר וכאשר היבואן משווה את גובה התשלומים כעת מול הסכומים הגבוהים שהוא שילם בכל תיקי היבוא האחרונים הוא מבין את הפערים העצומים של התשלום המינורי כעת מול התשלום הגבוה ששילם בעבר. זאת כיוון שאנו מחייבים על פי השער היציג הרשמי של בנק ישראל ובעמלה אחת בלבד.

אתם מוזמנים לשוחח איתנו על תשלום של מיסי יבוא סחר חוץ, כדי שנלווה אתכם בתהליך זה ותבינו את ההבדלים התהומיים בין מיסי יבוא סחר חוץ ששילמתם בעבר, לאלו שתשלמו כעת.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות