clearshift logo

יבוא מזון לבעלי חיים

יבוא מזון לבעלי חיים

לכל מי שיש בבעלותו חבר על 4 יודע שהוא חייב לרכוש עבור חברו הטוב מגוון של מוצרים כמו מזון, תוספי מזון, צעצועים ופינוקים שונים. חשוב מאוד לרכוש מזון שהוא איכותי העשוי ממרכיבים בריאים וטובים אשר יספקו לבעל חיים את כל המרכיבים החיוניים להם הוא זקוק על מנת להיות בריא וחיוני, פעיל ושמח.

יבוא מזון לבעלי חיים זהו יבוא חשוב בענף של בעלי החיים וישנו מגון רחב מאוד של מוצרים שונים, מחטיפים קטנים ועד לשקי ענק של מזון יבש או מזון משלים אחר. לרוב ניתן לראות את המוצרים בחנויות ייעודיות לבעלי החיים וחיות מחמד, סופרמרקטים ורשתות נוספות. ניתן לראות מוצרי מזון שונים עבור כלבים, חתולים, תוכים, ארנבים, דגים ועוד חיות מחמד נוספות. המזון עבור בעלי החיים מגיע ממגוון רחב של חברות מובילות בעולם, בגדלים שנים ותרכובות שונות בהתאם לסוג חיה, גיל וצורך.

יבוא מזון לבעלי חיים הוא הליך שונה מיבוא מוצרי קוסמטיקה לישראל או מוצרי אופנה, וחלים על יבוא זה חוקים שונים. ישנם נהלים ותקנות של משרד החקלאות ופיתוח הכפר שמגדירים את הדרישות והתנאים ליבוא מזון לבעלי חיים או לחיות מחמד למדינת ישראל. אנחנו בקליירשיפט החברה היחידה שמוזילה את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים על יבוא מזון לבעלי חיים.

סוגי יבוא של מזון לבעלי חיים

ישנם 3 סוגים של יבוא מזון לבעלי חיים, יבוא אישי שהוא יבוא לצורך פרטי ושימוש אישי בלבד, יבוא חופשי שהוא יבוא למטרות מסחר או העברה לאחרים ויבוא ברישיון שגם הוא יבוא למטרות מסחר או העברה לאחרים, שחורג מהתנאים של יבוא חופש. לכל אחד מהסוגים ישנם נהלים שונים, והגשת מסמכים שונים.

מהם הנהלים יבוא מזון לעלי חיים?

נהלים החלים על יבוא של מוצרי המזון לבעלי חיים, עוסקים בשלבי תהליך יבוא של מוצרים אלו, החל משלב קבלת היתר של היבוא ועד לשחרורו של המשלוח בנמלים ובמעברי הכניסה לישראל. כל יבואן באשר ועוסק בתחום היבוא בענף בעלי חיים, חייב לעמוד בדרישות אלה ולעבור את כל הליכי היבוא באופן מסודר ונכון. על היבואן לעמוד בכל הקריטריונים הנדרשים אשר המדינה קבע ולעמוד בכל הנהלים. התנאים ליבוא מזון לבעלי חיים ולחיות מחמד לישראל תלויים בסוג המזון, הכמות והמטרה של היבוא.

  • אם אתם מייבאים כיבוא אישי מותר לייבא עד לשלושה בעלי חיים בכל פעם, ועד ל-10 ק"ג של מזון לכל בעל חיים. המזון חייב להיות מיובא מארץ אשר מורשית ליבוא מזון לבעלי חיים לחיות מחמד לישראל, ולהיות באריזה מקורית ומסומנת באופן ברור. המזון חייב להיות מסוג שאינו אסור או מוגבל ליבוא אישי. ליבוא אישי אין צורך בהיתר יבוא, אבל יש צורך באישור וטרינרי בנקודת הכניסה לישראל
  • יבוא חופשי של מזון לבעלי חיים ולחיות מחמד למטרות מסחר או העברה לאחרים, בתנאי שהמזון אותו מייבאים לארץ ישראל עומד בדרישות החוק והתקנות המחייבות בישראל. יבוא חופשי מותר עד ל-50 ק"ג של מזון לכל בעל חיים, ועד ל-100 ק"ג של מזון עבור כל משלוח בנפרד.
  • יבוא ברישיון של מזון לבעלי חיים, דורש בקשה מראש להיתר יבוא ממשרד החקלאות ופיתוח הכפר, הגשת מסמכים נוספים כגון תעודת מקור, תעודת איכות, תעודת טיפול וטרינרי ועוד.
    גם במקרה הזה המזון חייב להיות מיובא מארץ שמורשית ליבוא מזון לבעלי חיים לישראל. מזון שמיועד לחיות משק. ליבוא ברישיון יש צורך באישור וטרינרי בנקודת הכניסה לישראל, ובשטר מטען במסוף המטענים.
    לקבלת פרטים נוספים או בירורים בנושאים שונים, מומלץ לגשת לאנשי מקצוע המתמחים ביבוא ויצוא של מוצרים לארץ ישראל וממנה.

יבוא מזון לבעלי חיים עושים עם קלירשיפט

קלירשיפט מתמחה במתן שירותי העברות כספים ומט"ח ליבואני מזון לבעלי חיים מארצות שונות כמו: סין, איטליה, טורקיה, ארה"ב וכו'.
אנחנו עוסקים ביבוא מסחרי ומוזילים את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים וגם החברה היחידה בעולם המבצעת את כל המרות הכספים שלה בשער היציג הרשמי.
אז אם אתם מעוניינים ביבוא מוצרי אלקטרוניקה מחו"ל צרו איתנו קשר עוד היום!

מוזמנים לקרוא עוד על סוגי יבוא שלנו:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות