clearshift logo

מחשבון המרה פאונד לשקל

מחשבון המרת מטבע

בעת ביצוע עסקאות ייבוא או ייצוא מול אנגליה, אנשי העסקים מבצעים חישובים שונים באמצעות מחשבון המרה פאונד לשקל, כדי לדעת את העלויות המדויקות שלהם.

ייבוא מאנגליה

יבואנים ישראלים רבים מקיימים קשרים מסחריים עם מפעלים ברחבי בריטניה. לכן הם מזמינים מעת לעת משלוחים של מוצרים בתחומים שונים ובערכים כספיים משתנים. לאחר העברת ההזמנה וייצור המוצרים הספציפיים שהוזמנו, הספק שולח חשבונית פרופורמה לייבואן הישראלי.

ערך הסחורה רשום בפאונדים ולכן מבצעים תחשיב בעזרת מחשבון המרה פאונד לשקל, כך היבואן יודע מהו הערך הכללי של הסחורה שעליו לשלם ליצרן באנגליה.

שיטת תשלום חדשנית

כל עסק מעוניין ליעל את הפעילות העסקית שלו ולחסוך בהוצאות מיותרות. זו הסיבה שיבואנים רבים לאחר שהם מבצעים מחשבון המרה פאונד לשקל, הם מעבירים לחשבון הבנק בישראל של חברת clear shift  את הערך הכספי של החשבונית, בשקלים. בנוסף לכך הם משלמים גם את העמלה שנקבעה מראש והיא קבועה ואינה משתנה. זוהי דרך נוחה וחסכונית מאד כיוון שאין צורך לרכוש מטבע זר כמו פאונדים שהעלות של ההמרה שלו היא די גבוהה.

לאחר קבלת התשלום בשקלים, החברה מעבירה לספק בבריטניה את התשלום בפאונדים בהעברה מחשבון הבנק הווירטואלי שקיים במדינה זו וזאת על פי השער היציג הרשמי של בנק ישראל.

מעקב אחר התשלומים

היבואן מקבל לאורכו של כל התהליך מידע על שלבי הביצוע וזאת בשקיפות מלאה. בדרך זו של פעילות עסקית אין הפתעות, הכול נקבע מראש ואין חיובים נוספים של עמלות או של צורך אחר.

המרת מטבע פאונד לשקל

כאשר מתבצע תהליך שבו הישראלים מייצאים סחורות לאנגליה, הלקוח הבריטי מעביר את התשלום בפאונדים לחשבון הבנק הווירטואלי של clearshift ולאחר מכן, התשלום בשקלים מועבר מחשבון הבנק בישראל לחשבון הבנק של היצואן בישראל. כך הוא אינו צריך לשלם עמלות מופרזות עבור עלויות נלוות לפי מחשבון מט"ח.

ליבוא וליצוא בשיטות יעילות וחסכוניות באופן משמעותי, השתמשו עם מחשבון המרה פאונד לשקל. המומחה שלנו לנושאים הללו ישוחח אתכם בהקדם ותוכלו להתחיל לעבוד בדרך חכמה.
אם אתם זקוקים לעוד מידע השאירו את הפרטים שלכם באתר

מוזמנים לקרוא בנוסף:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות