clearshift logo

יבוא מוצרי שיער

יבוא מוצרי שיער

השיער הוא נושא רגיש ומהותי אצל כולם. גברים ונשים עושים כל שניתן כדי שתהיה להם רעמת שיער מרשימה בכל גיל והנשים מטפחות את השיער לעיתים תכופות בשלל שיטות ואפשרויות.
לאור זאת יבואנים רבים עוסקים באופציה של יבוא מוצרי שיער ממדינות שונות בעולם כמו סין, ארצות הברית ומדינות אירופאיות שונות. מדובר בתכשירים כמו מסכה לשיער, קרם ייעודי לתלתלים, שמפו, מרכך איכותי ועוד.
מעבר לכך כל מי שעוסק בתחום יבוא מוצרי שיער מייבא גם אביזרים כמו קוקיות בשלל סוגים, גוונים וגדלים, קליפסים, קשתות לשיער, סיכות בגדלים שונים ועם שלל דמויות שהן אהובות על הילדות ועוד.
אנחנו בקליירשיפט החברה היחידה שמוזילה את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים על יבוא מוצרי שיער.

יבוא מוצרי שיער לאורך כל השנה

להבדיל מיבוא מוצרי ביגוד, כל מה שקשור בשיער אינו עונתי והצריכה שלו היא לאורך כל השנה עם פיקים בחגים. לכן היבואנים מבצעים הזמנות על פי ההיצע של היצרנים השונים כמה פעמים בשנה. כשמדובר ביבוא מוצרים קלים שגם הנפח שלהם הוא לא משמעותי, השינוע הוא אווירי. אך אם מדובר באפשרות של יבוא מוצרי שיער שהם מכשור חשמלי כמו פנים או מחליקי שיער, רבים מהם מבצעים את השינוע באמצעות המכולות בהובלה ימית וזאת לאור פערי המחירים המשמעותיים בין שתי שיטות השילוח לישראל.

חיסכון בהוצאות יבוא מוצרי שיער

כל יבואן מתייעץ עם עמיל המכס לגבי העלויות השונות כדי למצוא את האופציה הזולה והכדאית ביותר ליבוא מוצרי שיער. גם בנושא העברת הכספים ליצרן בחו"ל היבואן בוחן את כל קשת האפשרויות כדי לבחור ביבוא שיהיה הזול ביותר עבורו.

בשנים האחרונות כל מי שעוסק ביבוא מוצרי שיער הבין שבעידן הנוכחי ההעברות באמצעות סוויפט הן יקרות ואורכות זמן ולכן השיטה המועדפת היא לבצע העברות מקומיות באמצעות המטבע המקומי כיוון שזו אפשרת זולה ומהירה הרבה יותר.

יתרונות שיטת ההעברה החדשה:

1.מתבצע שימוש בהמרה של מטבע מקומי, לדוגמה דולרים לספק אמריקאי ויורו לספק ההולנדי.

2.ההעברות מתבצעות בו ביום על פי שער החליפין שהוא הוגן וניטרלי אשר נקבע ביום זה על ידי בנק ישראל.

3.קיימת עמלה אחת קבועה עבור ההעברה הכספית וערכה הוא % 0.25 בתוספת מע"מ. סכום העמלה עבור כל עסקה ידוע מראש כך שאין כל הפתעות ועלות זו היא חלק מהתחשיב של עלות היבוא.

4.היבואן הישראלי מעביר כספים לגורם הפיננסי בישראל באמצעות מטבע ישראלי ולכן אין צורך לפתוח חשבון עסקי שיתנהל במטבע חוץ כזה או אחר.

5.שימוש בשיטה זו הוא חיסכון כספי מהותי ביותר ולכן יבואן אשר עוסק בנישה של יבוא מוצרי שיער ויש לו כמה וכמה הזמנות מחו"ל לאורך השנה, חוסך בדרך זו כספים רבים כשהוא משווה את סך העלויות שהיו לו בעבר כשפעולות ההמרה וההעברה בוצעו באמצעות הבנק ולא בשיטה החדשנית.

בחירה של מוצרי שיער ליבוא

כל יצרן מעבר לים מציע ללקוחותיו הישראלים שפע של מוצרי טיפוח ויופי הקשורים לשיער. לאור הידע המעמיק של היבואנים בהלך הרוח של הישראלים ושל הישראליות, ובהתאם למכירות שהיו בחודשים האחרונים, הם בוחרים את הפריטים שלהערכתם תהיה להם דרישה ולכן הם ימכרו מהם כמויות גדולות הן  on line  והן off line .

בארגזים רבים מגיעים מוצרי טיפוח שיער אשר מיועדים לנשים שמבצעות תהליכים של החלקה וזאת לאור העובדה שיש לכך דרישה רבה, כיוון שנשים רבות מבצעות החלקה אחת לכמה חודשים. מעבר לכך תמיד יש דרישה לאביזרים הנלווים הן לנשים והן לילדות ולכן היבוא שלהם הוא בהיקפים גדולים מאד תמיד.

יבוא תכשיטים לישראל עושים עם קלירשיפט

קלירשיפט מתמחה במתן שירותי העברות כספים ומט"ח ליבואני מוצרי שיער מארצות שונות כמו: סין, איטליה, טורקיה, ארה"ב וכו'.
אנחנו עוסקים ביבוא מסחרי ומוזילים את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים וגם החברה היחידה בעולם המבצעת את כל המרות הכספים שלה בשער היציג הרשמי.
אז אם אתם מעוניינים ביבוא מוצרי שיער צרו איתנו קשר עוד היום!

מוזמנים לקרוא עוד על סוגי יבוא שלנו:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות