clearshift logo

יבוא בגדים לארץ

יבוא בגדים לארץ

הנושא של הביגוד הוא נושא מאוד פופולרי ומבוקש ביותר בקרב יבואנים, מעצבים, יוצרים, בעלי רשתות אופנה, מפעלים וארגונים שונים. אופנה היא נישה בעלת משמעות גבוהה בעידן המודרני כמו שלנו, ואין מישהו שלא זקוק לביגוד. הנישה האופנתית רק הולכת ומתעצמת בזכות המודעות הגבוהה לאופנה, תחרותיות וכמובן הביקוש המתמיד בקרב הצרכנים ברחבי העולם.

לכן יבוא בגדים לארץ הוא תחום מבוקש אך גם דורש תשומת לב וניהול נכון של מהלכים והליכי היבוא מול רשויות, יצרנים וספקים שונים. היבוא יכול להתבצע כמעט מכל מקום בעולם בתנאי שישנם הסדרים מקובלים בין שתי המדינות. אנחנו בקליירשיפט החברה היחידה שמוזילה את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים על יבוא בגדים ומוצרי טקסטיל לארץ.

מהם הליכי יבוא בגדים לארץ?

על מנת לייבא בגדים לארץ ישראל על היבואנים לעמוד בהסדרים מסוימים וניהול נכון ויעיל של הליך היבוא. יבוא בגדים הוא תהליך שכולל בתוכו גורמים רבים, כגון המייצר, המייבא, המכס, השילוח והחנויות.
ישנם חוקים ותקנות שחלים על יבוא בגדים לארץ, ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחים לפני שמבצעים את התהליך.

1.בראש ובראשונה עליכם לערוך מחקר על המוצרים אותם תרצו לייבא ארצה, בדיקות מעמיקות על אותם הספקים או היוצרים כמו מוניטין ורמת המקצועיות. להשוות בין הספקים ולבין המחירים.

2.בשלב הבא עליכם ליצור מגעים תקשורתיים אם אותם הספקים או היוצרים ולהתחיל בהליך מו"מ מולם הכולל בתוכו את כל השאלות, מפרט טכני של הבגד כמו מידות וסוג של בד.

3.לאחר מכן על שני הצדדים לבנות חוזה התקשרות הכולל בתוכו את כל הפרטים הרלוונטיים כמו סוג מוצר, מפרט טכני, דו"ח של בקרת איכות, תנאי תשלום ואמצעי תשלום, תנאי משלוח, תעודות המעידות על אמינות.

4.הליך הבא הוא השילוח של המוצרים לארץ ישראל בשיטת שילוח המתאימה עבורכם. ובעזרת עמיל מכס מקומי וחברת שילוח בינלאומית שולחים את הבגדים במכולות, יש גם אפשרות לייבא כמות קטנה של בגדים ולהטיס אותם בשילוח אווירי.

5.בעת הגעת המשלוח לארץ, עליכם לשחרר את המשלוח שלכם מהמכס, לבצע תשלומים עבור השחרור ומיסים שונים בהם אתם חייבים לעמוד כחלק מחוק במידת ישראל.

מהם היתרונות ביבוא של בגדים מחו"ל?

יבוא של בגדים מחו"ל הוא אפשרות שיכולה להביא לכם יתרונות רבים, בין אם אתם חנות או צרכנים. לכן ניתן לראות כמה מיתרונות מרכזיים בהליך היבוא, כמו:

1.מבחר עצום של דגמים, מידות וצבעים אשר מאפשר לכם בחירה רחבה ומגוונת של בגדים בהתאם לצורך או ביקוש של הצרכנים או ספקים מקומיים אשר מעוניינים ברכישה של המוצרים מכם.

2.יבוא של בגדים מאפשר לכם לחסוך הרבה כסף במידה ואתם רוכשים כמות גדולה יותר של מוצרים בעיקר אם מדובר במדינה בה הייצור הוא זול וגם כוח אדם בעלות נמוכה יותר.

3.איכות טובה של בגדים כן יכולה לבוא יחד עם מחיר נמוך מכיוון שישנם מפעלים רבים או ספקים אשר מוכרים בהסדרים שונים ואטרקטיביים אשר יאפשרו לכם לערוך קניה משתלמת בלי לוותר על איכות.

איך לזהות אופנה עכשווית ועדכנית?

לפני שהנכם מחליטים לייבא בגדים לארץ מכל מקום בעולם, מומלץ שתערכו סקר בין מה שמקובל בשוק. תבקרו באתרים של מעצבים גדולים, רשתות חברתיות שונות, תבקרו באתרי אופנה אצל בלוגרים נחשבים, תדפדפו במגזינים שונים ותשאלו סטייליסטיות שונות.

בעזרת המידע הזה תוכלו למצוא בקלות רבה את הפריטים הכי נחשקים והכי פופולריים בהתאם לתקופה. תבחרו את הפריטים הכי נכונים והמתאימים לצרכים של השוק והתאימו אותם לטווח גילאים ולביקוש של הצרכנים.

במידה והנכם מתקשים בהליכי יבוא של המוצרים, תמהרו להגיע לאנשי מקצוע הנכונים אשר יכוונו אתכם וילוו אתכם לאורך כל הדרך.

יבוא בגדים לארץ עושים עם קלירשיפט

קלירשיפט מתמחה במתן שירותי העברות כספים ומט"ח ליבואני בגדים מארצות שונות כמו: סין, איטליה, הודו, ארה"ב וכו'.
אנחנו מוזילים את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים וגם החברה היחידה בעולם המבצעת את כל המרות הכספים שלה בשער היציג הרשמי.
אז אם אתם מעוניינים ביבוא בגדים צרו איתנו קשר עוד היום!

מוזמנים לקרוא עוד על סוגי יבוא שלנו:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות