clearshift logo

מחשבון המרה דולר לשקל

עסקים בעלי פעילות עסקית ענפה עם גורמים עסקיים ברחבי העולם, מבצעים כל הזמן תחשיבי המרה כדי להבין את העלויות השונות שלהם.

שימוש במחשבון

אחת האופציות הנוחות ביותר להבנת מידע פיננסי היא באמצעות מחשבון המרה דולר לשקל. כאשר יבואן מזמין כמויות של סחורה, הוא מקבל חשבונית שהיא במטבע זר וכדי לבצע את כל התחשיבים הנדרשים, הוא חייב להבין מהו הערך בשקלים של כל מוצר שנרשם בדולרים. בדרך זו הוא מבצע את התחשיבים שכוללים את עלות המוצר, העלויות הנלוות של השילוח והוצאות נוספות וכך הוא יודע כמה עלה לו המוצר בעת ההגעה ארצה.

בעזרת מחשבון המרה דולר לשקל הוא מגיע תמיד לתחשיב המדויק ולא משהו שהוא בערך או אומדן. המטרה של כל עסק היא להגיע לתמחור נכון ולרווחיות נאותה. ללא המידע המדויק יהיה קשה לבצע את ההבנה הזו באופן מעמיק ולפעול בהתאם לכך.

חישוב של עלויות ההזמנה

בעבר לנושא של העלויות הנלוות, כל לקוח היה מוסיף את העמלות הגבוהות על פי מחשבון המרה דולר לשקל. אך כאשר מבצעים המרה מקומית בלבד, הדבר מתבצע במטבע הרלוונטית. אם היבוא הוא ממדינה בארצות הברית, היבואן הישראלי יעביר כספים בשקלים לחשבון הבנק שלנו עבור אספקת הסחורה, אך הספק בחו"ל יקבל העברה מקומית בדולרים.

הלקוח בישראל יודע כמה כסף להעביר על פי מחשבון המרה דולר לשקל, הוא מוסיף לכך את העמלה היחידה הקיימת ובכך תמו הפעולות הכרוכות בתיק יבוא זה. אין עמלות נוספות, אין ריביות ואין הפתעות לא מתוכננות שמתווספות לעלות הכללית של משלוח הייבוא.

חיסכון משמעותי בעלויות היבוא

כל יבואן אשר מבצע השוואה בין העלויות שלו עבור הייבוא והמרת הכספים על פי מחשבון המרה דולר לשקל ששולמו בשנה הקודמת מול העלויות הנוכחיות, על פי השיטה החדשה שנקבעת בהתאם לשער היציג הרשמי של בנק ישראל, רואה את הפערים הכספיים העצומים.

אם גם אתם רוצים לשלם עמלה אחת בלבד וליהנות מיבוא בקלות, ללא צורך בהמרת מטבע חוץ. אם אתם זקוקים לעוד מידע דברו אתנו ונשמח להעניק לכם את מלוא ההסברים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות