clearshift logo

יבוא מסין לישראל

יבוא מסין לישראל

סין היא אחת המדינות הפופולריות ביותר בקרב יבואנים רבים ברחבי העולם וגם בארץ ישראל, בין אם מדובר ביבואנים פרטיים לבין רשתות ענק הפרוסות ברחבי הארץ. כיום יבואנים רבים מייבאים מגוון עצום של מוצרים שונים. הדגש על יבוא מסין של בגדים, הנעלה, רהיטים, חומרי בניין, מוצרי שיער שונים, ממתקים ומוצרי מזון אשר תוכלו לראות במגוון רחב של חנויות ברחבי הארץ.

יבוא מוצרים מסין מתנהל בין שתי המדינות מזה שנים רבות, והוא רק הולך ומתעצם עם הזמן. יבוא מסין יכול להיות משתלם מאוד, מהיר ומגוון, אך הליך יבוא של המוצרים הוא גם דורש תכנון נכון ויעיל של הליכים ניהוליים ולוגיסטיים, בחירת ספק איכותי ואמין, ניהול של משא ומתן מול אותם ספקים, משלוח, תשלומים שונים, מכס, בקרת איכות ועמידה בתקנות.

יבוא מסין לישראל כרוך בניהול נכון של כספים ואפילו פניה לארגון פיננסי מוסמך אשר עוסק בהמרת מטבע לטובת יבוא וניהול מהלכים מול ספקים שונים מעבר לגבולות ישראל.

אנחנו בקליירשיפט החברה היחידה שמוזילה את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים על יבוא יבוא מסין לישראל.

שלבי יבוא מוצרים מסין לישראל

על מנת לייבא מוצרים שונים מסין לישראל, עליכם לעמוד בכמה קריטריונים מאוד חשובים וניהול נכון מול גופים שונים ורשויות כמו מכס.

1.בשלב ראשון עליכם לערוך חיפוש אחר פריטים ומוצרים אותם תרצו לייבא ארצה מסין. לערוך עליהם מחקר ולזהות את המוצרים הטובים ביותר. עלייכם לערוך הערכה ולנתח את הביקוש בשוק, לחפש הזדמנויות נישה, ולבדוק את התחרותיות.

2.בשלב שני עליכם לערוך רשימת ספקים רלוונטיים והפופולריים, לבדוק את האמינות של הספקים, המוניטין, את האיכות של המוצרים, ואת המחיר. לערוך השוואה ולבחור בספקים הנכונים ביותר עבורכם ועבור הצורך שלכם.

3.בשלב הבא עליכם לפנות לאותם הספקים ולהתחיל בהליך של מו"מ, להבהיר את הדרישות שלכם לספק, לבנות חוזה בין שני הצדדים אשר מגדיר את תנאי הפעילות, תנאי תשלום ואמצעי תשלום, איכות המוצר, מפרט טכני של המוצר ודו"ח של בדיקת איכות.

4.בשלב הבא עליכם לדאוג לשלבי הלוגיסטיקה ומשלוח של המוצרים אשר אתם עתידים לייבא מכיוון שקיימות כמה אפשרויות שונות להובלת המוצרים מסין לישראל, כמו שילוח אווירי ושילוח ימי. בחירת אופן ההובלה של המוצרים תלויה בסוג של המוצר, בגודלו של המוצר, משקל, ובערך של המוצר. עלויות המשלוח משתנות גם לפי אופן ההובלה, המרחק, הנפח, המשקל, הביטוח ועמלות המכס.

5.השלב האחרון הוא השחרור של המוצרים מהמכס והתשלום של המיסים לרשות. המשלוח שלכם חייב לעבור את הביקורת והשחרור מהמכס. עליכם להגיש את המסמכים הנדרשים לפקידים, כגון החשבונית, רשימת האריזה, שטר המטען או שטר המטען האווירי או ימי.

מהם היתרונות ביבוא מוצרים מסין?

סין היא יצרנית הגדולה בעולם ובעלת כוח אדם רב, והיא מחזיקה בשווי של 20% מאוכלוסיית העולם, והיא מייצרת מגוון רחב של מוצרים בעלויות ייצור נמוכות מאוד. לכן בין היתרונות הבולטים ביבוא מוצרים מסין לישראל הוא כמובן העלויות הנמוכות עבור המוצרים.

היתרון הנוסף והמשמעותי הוא המבחר העשיר של מוצרים ופריטים שונים בזכות הכוח האדם הגבוהה ומשאבים רבים של המדינה אשר מאפשרים לייצר מוצרים במגוון איכויות ואפשרויות.

מהירות ייצור הוא שם המשחק של סין והיא אחת המדינות המהירות ביותר בעולם בתחום הייצור והשילוח. בזכות הפיתוח של תשתיות רבות וטכנולוגיות מתקדמות סין משתמשת בטכנולוגיות, במערכות אוטומטיות, בשיטות יעילות וברשת של חברות לוגיסטיות.

יתרון נוסף הוא החדשנות של המוצרים. סין היא בעלת חדשנות אשר מתפתחת כל הזמן ותמיד ניתן למצוא מוצרים חדשניים, עדכניים ומתקדמים ביותר בעולם מה שמעניק יתרון עבור העסק שלכם או עבור היבוא של מוצרים שונים מסין.

יבוא מוצרים מסין לישראל עושים עם קלירשיפט

קלירשיפט מתמחה במתן שירותי העברות כספים ומט"ח ליבואני מוצרים מסין לישראל.
אנחנו מוזילים את עליות העמלות הגבוהות שהבנקים גובים וגם החברה היחידה בעולם המבצעת את כל המרות הכספים שלה בשער היציג הרשמי.
אז אם אתם מעוניינים ביבוא מסין אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים שלנו בקלירשיפט!

מוזמנים לקרוא עוד על סוגי יבוא שלנו:

רוצה לשמוע עוד
לא מצאת פתרון שמתאים לך?

    אני מסכימ/ה שייצרו עמי קשר לצורך מתן מידע על המוצרים ושירותים של החברה באמצעות:

    עבור לתוכןפתח תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

    נגישות